Elindult az ország első LMBTQ tematikájú webáruháza
Több mint 200 megrendelés érkezett az ország egyetlen LMBTQ tematikájú webáruházának indulásának első hetében. A Humen.Shop létrejöttének célja az, hogy egy olyan platformként működjön, ahol a lehető legtöbb szivárványos termék megtalálható a mesekönyvektől, a prémium kozmetikumokon át, a gasztronómiai termékekig.
Ezen felül azok a vállalatok is megmutatkozhassanak, akik meleg-barátként kiállnak a közösségért. A Humen Media által üzemeltetett oldal saját márkás termékei Liberty Collection néven, valamint a Háttér Társaság által indított A család az család kampány termékei is kizárólagosan itt szerezhetők be.
Az LMBTQ közösség napjaink egyik legértékesebb fogyasztói csoportjának számít. Kétharmaduk a magasabb fizetéseket kínáló nagyvárosokban él, a nyitott és innovatív társadalmi csoportban az átlagnál magasabb az iskolázottsági szint. Globális szinten a „pink money”, azaz az LMBTQ közösség vásárlóereje 4600 milliárd dollárt tett ki 2018-ban – ez az összeg nagyobb, mint Németország GDP-je, önálló országként vizsgálva az USA, Kína és Japán után a negyedik legnagyobb gazdaság lenne az LMBTQ közösségé. Egy ilyen hatalmas piac a gazdasági szakemberek figyelmét is felkelti, ezért az 1992 óta működő CMI minden évben globális felmérés keretében vizsgálja a pink vásárlóerőt.
A Humen Magazint kiadó Humen Media kilenc éve igyekszik kiszolgálni az LMBTQ témák iránt érdeklődőket, ezért is fogalmazódott meg Erdei Zsolt, ügyvezető tulajdonosban a Humen Shop ötlete.
Az indulása napján már nagy érdeklődés övezte a webáruházat, hiszen a Háttér Társaság szivárvány családokat segítő kampánya. A család az család termékeit kizárólag itt rendelhetik meg az érdeklődők. Ennek is köszönhetően pár nap alatt több mint 200 vásárlást regisztráltak az online boltban.
A Liberty Collection márkanév alatt egyelőre prémium kategóriás speciality kávé, Szamos szaloncukor és bejgli, valamint gym táska és vászontáska érhető el. Ezen termékeken felül, több könyvkiadó kiadványa is megtalálható, úgymint a hatalmas sikert aratott Meseország mindenkié, Steiner Kristóf és Nimrod Dagan legújabb szakácskönyve, a Határtalan házikonyha, és a szintén újdonság Szivárványon innen és túl LMBTQ kalauz.
A Humen Shopban történő vásárlással Magyarország egyetlen nyomtatásban is megjelenő havi LMBTQ magazinjának és legnagyobb hírportáljának fennmaradását is támogathatják a vásárlók, hiszen a webshop bevételének döntő többségét a Humen működésére fordítják az üzemeltetők.
Ezen felül pedig a Háttér Társaság mellett az Anonim AIDS Tanácsadó Szolgálat munkáját is támogathatja a vásárló, hiszen minden termék árából egy meghatározott összegű adományforintot az általa választott civil szervezet számára utal át a Humen.
Kapcsolódó cikkeink
Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Már a zsebünkben is elférnek a webáruházak, és ezt ki is használjuk
Az okostelefonok szerepe évről évre egyre kiemelkedőbb az online vásárlások…
Tovább olvasom >GKID-Mastercard: Lendületvesztés a hazai webshopoknál és a szárnyaló TEMU (hanggal)
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >