Elindult az „Év kereskedője 2018” verseny
Idén is megrendezésre kerül az „ÉV KERESKEDŐJE 2018” verseny, amelyről bővebb információt a www.azevkereskedoje.hu oldalon talál. Az immáron harmadik évben szervezett verseny fő támogatója a Mastercard Europe Magyarországi Kereskedelmi Képviselete, szakmai partnere a Trade Magazin.
A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet a kereskedők eredeti és innovatív megoldásaira, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
2018-ban a versenyt négy kategóriában hirdették meg;
Legjobb ügyfélélmény,
Legjobb multichannel fejlesztés,
Legjobb kereskedői promóció, valamint
Legjobb társadalmi felelősségvállalási program
A verseny fődíja idén is az Év Kereskedője cím.
Pályázni tetszőleges számú kategóriában lehetséges. Az egyes kategóriákban beadott pályázatok automatikusan részt vesznek a fődíjért folytatott versengésben is.
A pályázatokat 2018. 08. 31. éjfélig lehet benyújtani a www.azevkereskedoje.hu honlapon, elektronikusan – pdf, ppt, film formában. Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. szeptember 26-án, a Business Days konferencián kerül sor (Tapolca, Hotel Pelion).
Kérdéseivel a versenyt szervező Wonderduck Agency Zrt. munkatársához fordulhatnak (Szabó Edit – moy@wonderduck.hu).
Kapcsolódó cikkeink
Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >K&H:egyre több hazai kkv keresi az EU-s pályázati lehetőségeket
Újra fellángolt a pályázási kedv a hazai kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Hogyan kereshetünk hatékonyan munkát 2025-ben?
A munkaerőpiacon jelenleg több területen is kimagasló az álláshirdetésekre beérkező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >