Elindult az „Év kereskedője 2018” verseny
Idén is megrendezésre kerül az „ÉV KERESKEDŐJE 2018” verseny, amelyről bővebb információt a www.azevkereskedoje.hu oldalon talál. Az immáron harmadik évben szervezett verseny fő támogatója a Mastercard Europe Magyarországi Kereskedelmi Képviselete, szakmai partnere a Trade Magazin.
A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet a kereskedők eredeti és innovatív megoldásaira, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
2018-ban a versenyt négy kategóriában hirdették meg;
Legjobb ügyfélélmény,
Legjobb multichannel fejlesztés,
Legjobb kereskedői promóció, valamint
Legjobb társadalmi felelősségvállalási program
A verseny fődíja idén is az Év Kereskedője cím.
Pályázni tetszőleges számú kategóriában lehetséges. Az egyes kategóriákban beadott pályázatok automatikusan részt vesznek a fődíjért folytatott versengésben is.
A pályázatokat 2018. 08. 31. éjfélig lehet benyújtani a www.azevkereskedoje.hu honlapon, elektronikusan – pdf, ppt, film formában. Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. szeptember 26-án, a Business Days konferencián kerül sor (Tapolca, Hotel Pelion).
Kérdéseivel a versenyt szervező Wonderduck Agency Zrt. munkatársához fordulhatnak (Szabó Edit – moy@wonderduck.hu).
Kapcsolódó cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >Pesszimista kereskedelmi szektor, a bővülés szándékával
Milyen hatások befolyásolják jelenleg a magyar kiskereskedelmi vállalatok működését? Hogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >