Elindult az „Év kereskedője 2018” verseny
Idén is megrendezésre kerül az „ÉV KERESKEDŐJE 2018” verseny, amelyről bővebb információt a www.azevkereskedoje.hu oldalon talál. Az immáron harmadik évben szervezett verseny fő támogatója a Mastercard Europe Magyarországi Kereskedelmi Képviselete, szakmai partnere a Trade Magazin.
A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet a kereskedők eredeti és innovatív megoldásaira, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
2018-ban a versenyt négy kategóriában hirdették meg;
Legjobb ügyfélélmény,
Legjobb multichannel fejlesztés,
Legjobb kereskedői promóció, valamint
Legjobb társadalmi felelősségvállalási program
A verseny fődíja idén is az Év Kereskedője cím.
Pályázni tetszőleges számú kategóriában lehetséges. Az egyes kategóriákban beadott pályázatok automatikusan részt vesznek a fődíjért folytatott versengésben is.
A pályázatokat 2018. 08. 31. éjfélig lehet benyújtani a www.azevkereskedoje.hu honlapon, elektronikusan – pdf, ppt, film formában. Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. szeptember 26-án, a Business Days konferencián kerül sor (Tapolca, Hotel Pelion).
Kérdéseivel a versenyt szervező Wonderduck Agency Zrt. munkatársához fordulhatnak (Szabó Edit – moy@wonderduck.hu).
Kapcsolódó cikkeink
Statisztikák tükrében
Helyzetkép a cukrászdákból – Nehéz szemeszter elé nézhetünk címmel tartott…
Tovább olvasom >Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >