Elindult az „Év kereskedője 2018” verseny
Idén is megrendezésre kerül az „ÉV KERESKEDŐJE 2018” verseny, amelyről bővebb információt a www.azevkereskedoje.hu oldalon talál. Az immáron harmadik évben szervezett verseny fő támogatója a Mastercard Europe Magyarországi Kereskedelmi Képviselete, szakmai partnere a Trade Magazin.
A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet a kereskedők eredeti és innovatív megoldásaira, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
2018-ban a versenyt négy kategóriában hirdették meg;
Legjobb ügyfélélmény,
Legjobb multichannel fejlesztés,
Legjobb kereskedői promóció, valamint
Legjobb társadalmi felelősségvállalási program
A verseny fődíja idén is az Év Kereskedője cím.
Pályázni tetszőleges számú kategóriában lehetséges. Az egyes kategóriákban beadott pályázatok automatikusan részt vesznek a fődíjért folytatott versengésben is.
A pályázatokat 2018. 08. 31. éjfélig lehet benyújtani a www.azevkereskedoje.hu honlapon, elektronikusan – pdf, ppt, film formában. Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. szeptember 26-án, a Business Days konferencián kerül sor (Tapolca, Hotel Pelion).
Kérdéseivel a versenyt szervező Wonderduck Agency Zrt. munkatársához fordulhatnak (Szabó Edit – moy@wonderduck.hu).
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbítják a 15 millió forintos összdíjazású KKV-nak meghirdetett pályázat határidejét
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal hirdette meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Képzési program májustól
A MCI sikeresen pályázott a GINOP_PLUSZ-3.2.3 felhívásra, így a következő három évben…
Tovább olvasom >Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >