Elindult az „Év kereskedője 2018” verseny
Idén is megrendezésre kerül az „ÉV KERESKEDŐJE 2018” verseny, amelyről bővebb információt a www.azevkereskedoje.hu oldalon talál. Az immáron harmadik évben szervezett verseny fő támogatója a Mastercard Europe Magyarországi Kereskedelmi Képviselete, szakmai partnere a Trade Magazin.
A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet a kereskedők eredeti és innovatív megoldásaira, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
2018-ban a versenyt négy kategóriában hirdették meg;
Legjobb ügyfélélmény,
Legjobb multichannel fejlesztés,
Legjobb kereskedői promóció, valamint
Legjobb társadalmi felelősségvállalási program
A verseny fődíja idén is az Év Kereskedője cím.
Pályázni tetszőleges számú kategóriában lehetséges. Az egyes kategóriákban beadott pályázatok automatikusan részt vesznek a fődíjért folytatott versengésben is.
A pályázatokat 2018. 08. 31. éjfélig lehet benyújtani a www.azevkereskedoje.hu honlapon, elektronikusan – pdf, ppt, film formában. Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. szeptember 26-án, a Business Days konferencián kerül sor (Tapolca, Hotel Pelion).
Kérdéseivel a versenyt szervező Wonderduck Agency Zrt. munkatársához fordulhatnak (Szabó Edit – moy@wonderduck.hu).
Kapcsolódó cikkeink
Statisztikák tükrében
Helyzetkép a cukrászdákból – Nehéz szemeszter elé nézhetünk címmel tartott…
Tovább olvasom >Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >