Elindult az Agrármarketing Centrum borszakmai és üzletfejlesztési programja
Elindult az Agrármarketing Centrum (AMC) borszakmai és üzletfejlesztési programja, a Hungarian Wine Business Program elnevezésű, borszakmai mesterkurzussal és borkóstolóval egybekötött rendezvénysorozat lehetőséget teremt, hogy a résztvevők elmélyítsék tudásukat a magyar borvidékek által kínált gazdag választékban, valamint új kapcsolatokat építsenek és bővítsék üzleti hálózatukat – közölte az AMC szerdán az MTI-vel.
A közlemény szerint a magyar borok népszerűsítését célzó, külpiaci eseménysorozat első rendezvényét az AMC és Magyarország Finnországi Nagykövetségének együttműködésében tartották kedden.
Finnország a magyar borexport egyik kiemelkedő célpiacának számít, így a rendezvénysorozat első állomása nemcsak azoknak a borászatoknak nyújtott lehetőséget, akik a jövőben tervezik kiterjeszteni exporttevékenységüket a finn borpiacra, hanem azoknak a termelőknek és boroknak is megjelenést biztosított, amelyek a finn piacon már jelen vannak – ismertették.
Közölték: az online borkóstolóval egybekötött mesterkurzuson tíz hazai pincészet prémium borválogatásán keresztül mutatták be Magyarország borrégióit, az egyes borvidékeket és az ott készülő borok főbb jellemzőit. A virtuális kirándulásnak is beillő borkóstolón a nagykövetség rezidenciájára érkező vendégek a száraz tokaji furminttól indulva kiváló vörösborok segítségével barangolhatták be a Balaton-felvidéket, az Egri, a Szekszárdi és Villányi borvidékeket, hogy aztán visszatérjenek Tokajba, a finnek körében is ismert és elismert kései szüretelésű borokhoz és aszúhoz.
A mesterkurzust követően sétáló kóstoló során a pincészetek további borait is megismerhették a finn résztvevők, valamint táblagépek segítségével online B2B tárgyalásokat folytathattak le a borászatok képviselőivel.
További információ a programról a https://hunwinebusiness.com/ honlapon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >A megújult ProWein mindenkit lázba hoz
„Fedezd fel a holnap ízeit” mottóval, friss és modern megjelenéssel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >