Elindult a XIXO új image kampánya

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2020. 08. 10. 09:45

A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel pozicionálja újra XIXO brandjét. A XIXO márka megújulásának első lépéseként készült el az új image-film és hozzá kapcsolódó kreatív anyagok, melyek júliustól láthatók televíziókban és social média felületeken.

Elindult a Xixo új image kampánya

A kampány célja a XIXO márka új üzenetének, a „Természetesen hazai” szlogennek a bevezetése, a XIXO márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása, valamint annak hangsúlyozása, hogy a XIXO termékek teljes egészében itthon készülnek, többek között hazai alapanyagokból. A kampány kreatív koncepciója egy mondatban: ha valamiért úgy érezzük, hogy nem találjuk helyünket, érdemes visszamenni gyökereinkhez, hogy megtaláljuk újra önmagunkat.

A XIXO image filmben saját zene csendül fel, erre a feladatra Kamát, a Mary Popkids énekes-zeneszerzőjét kérték fel. //

Kapcsolódó cikkeink