Elindult a XIXO új image kampánya
A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel pozicionálja újra XIXO brandjét. A XIXO márka megújulásának első lépéseként készült el az új image-film és hozzá kapcsolódó kreatív anyagok, melyek júliustól láthatók televíziókban és social média felületeken.
A kampány célja a XIXO márka új üzenetének, a „Természetesen hazai” szlogennek a bevezetése, a XIXO márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása, valamint annak hangsúlyozása, hogy a XIXO termékek teljes egészében itthon készülnek, többek között hazai alapanyagokból. A kampány kreatív koncepciója egy mondatban: ha valamiért úgy érezzük, hogy nem találjuk helyünket, érdemes visszamenni gyökereinkhez, hogy megtaláljuk újra önmagunkat.
A XIXO image filmben saját zene csendül fel, erre a feladatra Kamát, a Mary Popkids énekes-zeneszerzőjét kérték fel. //
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködik a Debreceni Egyetem és a Hell Energy Magyarország
Együttműködési megállapodást kötött a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kara és a…
Tovább olvasom >A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >