Elindult a XIXO új image kampánya
A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel pozicionálja újra XIXO brandjét. A XIXO márka megújulásának első lépéseként készült el az új image-film és hozzá kapcsolódó kreatív anyagok, melyek júliustól láthatók televíziókban és social média felületeken.
A kampány célja a XIXO márka új üzenetének, a „Természetesen hazai” szlogennek a bevezetése, a XIXO márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása, valamint annak hangsúlyozása, hogy a XIXO termékek teljes egészében itthon készülnek, többek között hazai alapanyagokból. A kampány kreatív koncepciója egy mondatban: ha valamiért úgy érezzük, hogy nem találjuk helyünket, érdemes visszamenni gyökereinkhez, hogy megtaláljuk újra önmagunkat.
A XIXO image filmben saját zene csendül fel, erre a feladatra Kamát, a Mary Popkids énekes-zeneszerzőjét kérték fel. //
Kapcsolódó cikkeink
Egészség és szupererő a palackban
Az utóbbi években az egyik legdinamikusabban növekvő szegmens a funkcionális…
Tovább olvasom >Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >Együttműködik a Debreceni Egyetem és a Hell Energy Magyarország
Együttműködési megállapodást kötött a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kara és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >