Elindult a VisitBalaton365 őszi forgalomélénkítő kampánya
Elindult a VisitBalaton365 őszi forgalomélénkítő kampánya „1000 indok az őszi Balaton mellett” néven – jelentette be Princzinger Péter, a VisitBalaton365 Nkft. ügyvezetője csütörtökön, sajtótájékoztatón Balatonőszödön.
A kifejezetten a belföldi nagyközönséget megcélzó forgalomélénkítő kampányhoz illeszkedve a napokban elindult a négyévszakos tematikus balatoni kínálatot bemutató VisitBalaton365.hu weboldal, amely 1500 szolgáltató, 80 fesztivál és számos rendezvény ajánlatát gyűjti össze, igazolva, hogy a főszezon után is érdemes meglátogatni a Balatont.
Hozzátette: a kampányhoz várják minél több szolgáltató csatlakozását, hiszen a Balaton sem ősszel, sem télen nem zár be.
Princzinger Péter tájékoztatása szerint a Magyar Turisztikai Ügynökséggel együttműködve 2019 óta dolgoznak a Balaton négyévszakos kínálatának ösztönzésén.
Ennek részeként BalatonBike365 márkanéven térségi szintű látogatómenedzsment rendszert hoztak létre.
Az idei évtől már nemcsak a biciklis lehetőségeket, hanem a balatoni turisztikai kínálat teljes spektrumát népszerűsítik, szakmai támogatást nyújtva a szolgáltatóknak.
Csendes Olivér, a Visit Hungary Nzrt. vezérigazgatója kifejtette: a Balatonnál is lezárult egy hosszabb fejlesztési időszak, a jövőben pedig még nagyobb fókuszt kap a megújult kínálat.
A Kisfaludy Programban megvalósult 17 ezer fejlesztés 30 százaléka a Balaton térségét érintette. A Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 célul tűzte ki a szezonalitás csökkentését.
Elmondta: a Visit Hungary szeretné elősegíteni, hogy a magyar turizmus egyik legvonzóbb desztinációja, az országimázs szempontból is meghatározó Balaton markánsan jelenjen meg kül- és belföldön egyaránt.
Ezt segítik majd a márka őszi kampányai, amelyekben a gyógyfürdők, valamint a tó körüli szabadidős tevékenységek kiemelt szerepet kapnak.
„A magyar tenger minden évszakban érdemes a felfedezésre, újrafelfedezésre”
– mondta a vezérigazgató, hangsúlyozva: a Visit Hungary a VisitBalaton365-tel közösen ösztönzi a balatoni hálózatosodást és az ökoszisztéma-szintű összefogást is, hogy erős és egységes élményalapú termékcsomagok jöjjenek létre.
Csapody Balázs, a Kistücsök étterem tulajdonosa kiemelte: a Balaton gasztronómiája jelentősen fejlődött az elmúlt években, a Michelin Kalauzban (Michelin Guide) ajánlott éttermek között számos balatoni egység szerepel több kategóriában. Szerinte hamarosan lehet Michelin-csillagot kiérdemlő balatoni étterem is.
Szabó Lajos, a BalatonBike365 déli területének vezetője, ökoturisztikai szakember azt emelte ki: a cél nemcsak a vendégforgalom növekedése, hanem egy olyan „csendes” vagy „lassú turizmus megteremtése, amely óvja a térség állat- és növényvilágát, tiszteletben tartja a többi vendég, a természetjárók, a helybeliek és a jövő generáció érdekeit is” – mondta.
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló adómentességét…
Tovább olvasom >Nacsa Lőrinc: turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon
Turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon, amihez a vallási turizmus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >