Elindult a VisitBalaton365 őszi forgalomélénkítő kampánya
Elindult a VisitBalaton365 őszi forgalomélénkítő kampánya „1000 indok az őszi Balaton mellett” néven – jelentette be Princzinger Péter, a VisitBalaton365 Nkft. ügyvezetője csütörtökön, sajtótájékoztatón Balatonőszödön.
A kifejezetten a belföldi nagyközönséget megcélzó forgalomélénkítő kampányhoz illeszkedve a napokban elindult a négyévszakos tematikus balatoni kínálatot bemutató VisitBalaton365.hu weboldal, amely 1500 szolgáltató, 80 fesztivál és számos rendezvény ajánlatát gyűjti össze, igazolva, hogy a főszezon után is érdemes meglátogatni a Balatont.
Hozzátette: a kampányhoz várják minél több szolgáltató csatlakozását, hiszen a Balaton sem ősszel, sem télen nem zár be.
Princzinger Péter tájékoztatása szerint a Magyar Turisztikai Ügynökséggel együttműködve 2019 óta dolgoznak a Balaton négyévszakos kínálatának ösztönzésén.
Ennek részeként BalatonBike365 márkanéven térségi szintű látogatómenedzsment rendszert hoztak létre.
Az idei évtől már nemcsak a biciklis lehetőségeket, hanem a balatoni turisztikai kínálat teljes spektrumát népszerűsítik, szakmai támogatást nyújtva a szolgáltatóknak.
Csendes Olivér, a Visit Hungary Nzrt. vezérigazgatója kifejtette: a Balatonnál is lezárult egy hosszabb fejlesztési időszak, a jövőben pedig még nagyobb fókuszt kap a megújult kínálat.
A Kisfaludy Programban megvalósult 17 ezer fejlesztés 30 százaléka a Balaton térségét érintette. A Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 célul tűzte ki a szezonalitás csökkentését.
Elmondta: a Visit Hungary szeretné elősegíteni, hogy a magyar turizmus egyik legvonzóbb desztinációja, az országimázs szempontból is meghatározó Balaton markánsan jelenjen meg kül- és belföldön egyaránt.
Ezt segítik majd a márka őszi kampányai, amelyekben a gyógyfürdők, valamint a tó körüli szabadidős tevékenységek kiemelt szerepet kapnak.
„A magyar tenger minden évszakban érdemes a felfedezésre, újrafelfedezésre”
– mondta a vezérigazgató, hangsúlyozva: a Visit Hungary a VisitBalaton365-tel közösen ösztönzi a balatoni hálózatosodást és az ökoszisztéma-szintű összefogást is, hogy erős és egységes élményalapú termékcsomagok jöjjenek létre.
Csapody Balázs, a Kistücsök étterem tulajdonosa kiemelte: a Balaton gasztronómiája jelentősen fejlődött az elmúlt években, a Michelin Kalauzban (Michelin Guide) ajánlott éttermek között számos balatoni egység szerepel több kategóriában. Szerinte hamarosan lehet Michelin-csillagot kiérdemlő balatoni étterem is.
Szabó Lajos, a BalatonBike365 déli területének vezetője, ökoturisztikai szakember azt emelte ki: a cél nemcsak a vendégforgalom növekedése, hanem egy olyan „csendes” vagy „lassú turizmus megteremtése, amely óvja a térség állat- és növényvilágát, tiszteletben tartja a többi vendég, a természetjárók, a helybeliek és a jövő generáció érdekeit is” – mondta.
Kapcsolódó cikkeink
A nyelvi nehézségek miatt ragaszkodnak az utazók népszerű turistacélok kényelméhez
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók[2] 72%-a azt…
Tovább olvasom >Több mint 100 000 látogató, világhír és néhány ezer ötcsillagos értékelés az elmúlt évtized mérlege
Magyarországon és világszerte egyaránt újra növekvő népszerűségnek örvendenek az elmúlt…
Tovább olvasom >Hampton by Hilton márkanév alatt nyílik újra egy szálloda az Erdélyi-szigethegységben
Hampton by Hilton márkanév alatt nyílik újra egy szálloda az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Európai Bizottság egy évvel elhalasztaná az EUDR bevezetését
Tegnap az Európai Bizottság bejelentette, hogy az Európai Unió Erdőirtás-mentes…
Tovább olvasom >Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb,…
Tovább olvasom >Magyarország átvette a Békekenyér-kezdeményezés elnökségét Németországtól
Jövőre Magyarország látja el a berlini fal leomlásának emlékére Németország…
Tovább olvasom >