Elindult a tavaszi sertéshúsfogyasztás-ösztönző kampány

Szerző: Trademagazin Dátum: 2020. 03. 15. 15:26

2020-ban ismét sertéshúsfogyasztás-ösztönző kampányt folytat az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC), a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT), illetve a Magyar Húsiparosok Szövetsége, melynek része áruházi és egyéb rendezvényeken való kóstoltatás, valamint intenzív kommunikációs kampány (televíziós és rádió-, továbbá influencerek bevonásával online kampány). A 2020 augusztusáig tartó, „Mi lesz ma a vacsora? – Egy kiváló minőségi sertéshús minden ízében különleges” szlogen alatt futó tavaszi sertéskampány célja, hogy a sertéshúsra ne csupán koleszterinforrásként, hanem vitamin- és ásványi anyagban gazdag élelmiszerként tekintsenek a vásárlók. A fogyasztásösztönzésen kívül természetesen a sertéságazat stabilizálódását, a sertésállomány csökkenésének megállítását és az ágazatban dolgozók helyzetének javítását is célozza a kampány.

Elindult a tavaszi sertéshúsfogyasztás-ösztönző kampány

Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára a kampányindító március 4-ei sajtótájékoztatón elmondta: A vásárlók egyre tudatosabban keresik a minőségi hazai termékeket és szem előtt tartják az egészségtudatos táplálkozás igényét is. Az utóbbi években a fogyasztói kampányok és a fokozatosan bevezetett áfacsökkentés hatására a fogyasztási kedv is növekedett. //

Kapcsolódó cikkeink