Elindult a tavaszi sertéshúsfogyasztás-ösztönző kampány
2020-ban ismét sertéshúsfogyasztás-ösztönző kampányt folytat az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC), a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT), illetve a Magyar Húsiparosok Szövetsége, melynek része áruházi és egyéb rendezvényeken való kóstoltatás, valamint intenzív kommunikációs kampány (televíziós és rádió-, továbbá influencerek bevonásával online kampány). A 2020 augusztusáig tartó, „Mi lesz ma a vacsora? – Egy kiváló minőségi sertéshús minden ízében különleges” szlogen alatt futó tavaszi sertéskampány célja, hogy a sertéshúsra ne csupán koleszterinforrásként, hanem vitamin- és ásványi anyagban gazdag élelmiszerként tekintsenek a vásárlók. A fogyasztásösztönzésen kívül természetesen a sertéságazat stabilizálódását, a sertésállomány csökkenésének megállítását és az ágazatban dolgozók helyzetének javítását is célozza a kampány.
Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára a kampányindító március 4-ei sajtótájékoztatón elmondta: A vásárlók egyre tudatosabban keresik a minőségi hazai termékeket és szem előtt tartják az egészségtudatos táplálkozás igényét is. Az utóbbi években a fogyasztói kampányok és a fokozatosan bevezetett áfacsökkentés hatására a fogyasztási kedv is növekedett. //
Kapcsolódó cikkeink
A kánikula is hatással lesz az élelmiszerárakra
Az Európai Bizottság Közös Kutatóközpontjának (JRC) júliusi elemzése, amely a…
Tovább olvasom >Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >Éder Tamás: jelentős veszteségeket halmoztak fel a hazai húsipari vállalatok
A magyar húsipar jelentős kihívásokkal küzd az utóbbi időben, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >