Elindult a SAMEDAY Magyarország applikáció – sokkal egyszerűbbé válik a csomagügyintézés

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 01. 11:18

Új szintre emeli a SAMEDAY az ügyfélélményt: májusban pilot programban elindult, mostanra pedig már élesben üzemel a futárcég hivatalos, számos könnyen hozzáférhető funkcióval rendelkező applikációja. Az új fejlesztés megoldást kínál többek között a csomagok valós idejű nyomon követésére, a minden eddiginél egyszerűbb utánvétes fizetésre és a magánszemélyek közötti csomagszállításra is. Az appban a felhasználók minden korábbinál gyorsabban és egyszerűbben kaphatnak információt csomagjuk állapotáról, vagy akár meg is változtathatják a kiszállítás módját.

Sok funkció, még több lehetőség

 A SAMEDAY Magyarország applikáció egy újabb lépés az ügyfélélmény fejlesztésére, amellyel a SAMEDAY az egyszerűbb ügyintézést, a gördülékeny ügyfél-tájékoztatást és a rugalmasabb csomagkezelést tűzte ki célul. A felhasználók az applikáció segítségével hozzáférhetnek olyan funkciókhoz, melyek a teljes rendelési folyamat átláthatóságát és irányítását teszik lehetővé a kiszállítás bármely szakaszában.

Az ügyfelek így valós időben követhetik nyomon a csomagjuk útját, az utánvétes kifizetéseket egyszerűen, bankkártyával is intézhetik az appon belül. A minél nagyobb rugalmasság érdekében a felhasználók házhozszállítás esetén átirányíthatják a csomagot egy másik címre, easyboxba történő rendelés esetén pedig könnyedén kérhetik a csomag tárolásának meghosszabbítását, hogy a legváratlanabb helyzetekre is legyen megoldás.

Rugalmas, kényelmes és mindig elérhető

Mostantól nemcsak fogadni, hanem küldeni is tudnak csomagokat a SAMEDAY ügyfelei, a magánszemélyek közötti csomagküldés lehetősége az alkalmazással együtt vált valósággá a futárszolgálat kínálatában.

Magyarországon a PwC adatai alapján idén összesen 4,3 millió fő – az internetezők 66%-a – aktív online vásárló.[1] A SAMEDAY az applikációval egyértelműen ezen ügyfelek igényeire válaszol: a felgyorsult világunkban azonnali válaszokat akarunk, gyorsan és hatékonyan, kényelmesen és egyértelműen szeretnénk intézni ügyeinket. Az alkalmazás pont ezt nyújtja, minden szükséges információt és módosítási lehetőséget intuitív módon tesz elérhetővé a vásárlóknak. Néhány gombnyomással például az easybox átvételi idő meghosszabbítható 24, 48, 72 órával vagy akár 7 nappal is. A valós idejű nyomkövetés mellett az ügyfelek értékelhetik a SAMEDAY futár munkáját, ami fontos visszajelzés a vállalatnak, amely azt várja ettől, hogy már rövidtávon tovább javul majd az ügyfélélmény.

“Sok olyan lépésünk volt az elmúlt évben, amelyeket az ügyfélelégedettség javításának érdekében eszközöltünk. A cégstruktúra fejlesztése komoly előrelépés volt, azonban a SAMEDAY Magyarország applikáció az, amely igazán látványos és hatékony eszköz, és amely új szintre emeli a vállalatunk és a fogyasztók közötti kapcsolatot. Büszkék vagyunk arra, hogy ennyi lehetőséget adhatunk az ügyfeleink kezébe, mindezt egyetlen közös célért: hogy a csomagkiszállítások a lehető legjobb élményt nyújtsák.”

– értékelte a bevezetést Marosán Melinda, a SAMEDAY Marketing menedzsere.

A SAMEDAY App először Romániában vált elérhetővé, és már az indulását követő első évben elérte a 2 millió letöltést. Az Eurostat 2023-as adatai szerint az alkalmazást minden ötödik román online vásárló használta, így az ország legnépszerűbb futáralkalmazásává vált. Az egyre népszerűbb applikációban a román felhasználók által eddig leggyakrabban végrehajtott műveletek a kézbesítések elhalasztása, a rendelések kézbesítés előtti lemondása, valamint a csomagok eltérő címre vagy szomszédhoz való átirányítása voltak.

A jövőben újabb funkciókkal bővülő SAMEDAY Magyarország applikáció díjmentesen elérhető és letölthető az Apple AppStore-ban és a Google Play áruházban.

Kapcsolódó cikkeink