Elindult a Republic Group új reklámszakmai podcastja, a RePort

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 04. 28. 11:20

Az inspirációt, kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. A Republic Group éppen ezért indította el most új reklámszakmai podcast-ját, a RePortot.

A mostantól rendszeresen jelentkező műsor első adásban Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index újságírójával és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével beszélgetett Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe a szakértőkkel közösen, valamint többek között olyan kérdésekre ad választ, mint például:
• hogyan változtak az elmúlt 5-6 hét alatt a médiafogyasztási szokások és a hirdetési piac?
• milyen tartalmakat fogyaszt most a Z-generáció?
• miként változtatja meg a fogyasztói márkaválasztást a jelen helyzet?
• üzleti nyereséget hozhat a márkáknak az, ha hosszú távon „purpose-driven” pozicionálást és kommunikációt követnek?
A Republic Group számára a kollégák és a szakma edukációja mindig is kiemelt fontosságú szereppel bírt, a mostani karanténhelyzetben pedig új eszközöket kihasználva folytatják ezt.

A podcast ezen a linken érhető el: https://republicgroup.hu/archivum/elindult-uj-reklamszakmai-podcastunk-report-mindenrol-ami-reklam-meg-szakma-hallgass-rank

Kapcsolódó cikkeink