Elindult a Republic Group új reklámszakmai podcastja, a RePort
Az inspirációt, kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. A Republic Group éppen ezért indította el most új reklámszakmai podcast-ját, a RePortot.
A mostantól rendszeresen jelentkező műsor első adásban Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index újságírójával és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével beszélgetett Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe a szakértőkkel közösen, valamint többek között olyan kérdésekre ad választ, mint például:
• hogyan változtak az elmúlt 5-6 hét alatt a médiafogyasztási szokások és a hirdetési piac?
• milyen tartalmakat fogyaszt most a Z-generáció?
• miként változtatja meg a fogyasztói márkaválasztást a jelen helyzet?
• üzleti nyereséget hozhat a márkáknak az, ha hosszú távon „purpose-driven” pozicionálást és kommunikációt követnek?
A Republic Group számára a kollégák és a szakma edukációja mindig is kiemelt fontosságú szereppel bírt, a mostani karanténhelyzetben pedig új eszközöket kihasználva folytatják ezt.
A podcast ezen a linken érhető el: https://republicgroup.hu/archivum/elindult-uj-reklamszakmai-podcastunk-report-mindenrol-ami-reklam-meg-szakma-hallgass-rank
Kapcsolódó cikkeink
Zártan tartás, legeltetési tilalom és kötelező vágás szükséges az RSzKF megfékezéséhez
A szlovák ragadós száj- és körömfájás kitörések miatt újabb intézkedéseket…
Tovább olvasom >Hol rontottuk el? A ragadós száj- és körömfájás betegség kapcsán influenszer is felszólalt
A hazai mezőgazdaságot és élelmiszerellátást is befolyásoló ragadós száj- és…
Tovább olvasom >Nébih: hatósági intézkedéseket vezettek be Magyarországon is a szlovákiai ragadós száj- és körömfájás betegség miatt
Az országos főállatorvos hatósági intézkedéseket vezetett be, miután ragadós száj-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >