Elindult a Republic Group új reklámszakmai podcastja, a RePort
Az inspirációt, kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. A Republic Group éppen ezért indította el most új reklámszakmai podcast-ját, a RePortot.
A mostantól rendszeresen jelentkező műsor első adásban Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index újságírójával és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével beszélgetett Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe a szakértőkkel közösen, valamint többek között olyan kérdésekre ad választ, mint például:
• hogyan változtak az elmúlt 5-6 hét alatt a médiafogyasztási szokások és a hirdetési piac?
• milyen tartalmakat fogyaszt most a Z-generáció?
• miként változtatja meg a fogyasztói márkaválasztást a jelen helyzet?
• üzleti nyereséget hozhat a márkáknak az, ha hosszú távon „purpose-driven” pozicionálást és kommunikációt követnek?
A Republic Group számára a kollégák és a szakma edukációja mindig is kiemelt fontosságú szereppel bírt, a mostani karanténhelyzetben pedig új eszközöket kihasználva folytatják ezt.
A podcast ezen a linken érhető el: https://republicgroup.hu/archivum/elindult-uj-reklamszakmai-podcastunk-report-mindenrol-ami-reklam-meg-szakma-hallgass-rank
Kapcsolódó cikkeink
Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit vizsgál a Fogyasztóvédelem 2025-ben?
A fogyasztóvédelmi hatóság 2025. évi Ellenőrzési és Vizsgálati Programja tartalmazza…
Tovább olvasom >Romániában 5,14 százalékra nőtt decemberben az éves infláció
Romániában 5,14 százalékra nőtt decemberben az éves inflációs ráta –…
Tovább olvasom >Fordulat 2024 – Aktív egyéni vállalkozók térnyerése
Az egyéni vállalkozások száma 2024-ben dinamikusan növekedett, miközben a társas…
Tovább olvasom >