Elindult a Republic Group új reklámszakmai podcastja, a RePort
Az inspirációt, kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. A Republic Group éppen ezért indította el most új reklámszakmai podcast-ját, a RePortot.
A mostantól rendszeresen jelentkező műsor első adásban Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index újságírójával és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével beszélgetett Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe a szakértőkkel közösen, valamint többek között olyan kérdésekre ad választ, mint például:
• hogyan változtak az elmúlt 5-6 hét alatt a médiafogyasztási szokások és a hirdetési piac?
• milyen tartalmakat fogyaszt most a Z-generáció?
• miként változtatja meg a fogyasztói márkaválasztást a jelen helyzet?
• üzleti nyereséget hozhat a márkáknak az, ha hosszú távon „purpose-driven” pozicionálást és kommunikációt követnek?
A Republic Group számára a kollégák és a szakma edukációja mindig is kiemelt fontosságú szereppel bírt, a mostani karanténhelyzetben pedig új eszközöket kihasználva folytatják ezt.
A podcast ezen a linken érhető el: https://republicgroup.hu/archivum/elindult-uj-reklamszakmai-podcastunk-report-mindenrol-ami-reklam-meg-szakma-hallgass-rank
Kapcsolódó cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >Járványok előrejelzése érdekében vizsgálják az UHT tejeket pécsi virológusok
Az állatról emberre terjedő járványok előrejelzése érdekében indított ultrahőkezelt tejek…
Tovább olvasom >A kiskérődzők pestise okán elrendelt hazai intézkedések
A kiskérődzők pestise (KP) a juhok és a kecskék nagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >