Elindult a Republic Group új reklámszakmai podcastja, a RePort
Az inspirációt, kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. A Republic Group éppen ezért indította el most új reklámszakmai podcast-ját, a RePortot.
A mostantól rendszeresen jelentkező műsor első adásban Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index újságírójával és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével beszélgetett Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe a szakértőkkel közösen, valamint többek között olyan kérdésekre ad választ, mint például:
• hogyan változtak az elmúlt 5-6 hét alatt a médiafogyasztási szokások és a hirdetési piac?
• milyen tartalmakat fogyaszt most a Z-generáció?
• miként változtatja meg a fogyasztói márkaválasztást a jelen helyzet?
• üzleti nyereséget hozhat a márkáknak az, ha hosszú távon „purpose-driven” pozicionálást és kommunikációt követnek?
A Republic Group számára a kollégák és a szakma edukációja mindig is kiemelt fontosságú szereppel bírt, a mostani karanténhelyzetben pedig új eszközöket kihasználva folytatják ezt.
A podcast ezen a linken érhető el: https://republicgroup.hu/archivum/elindult-uj-reklamszakmai-podcastunk-report-mindenrol-ami-reklam-meg-szakma-hallgass-rank
Kapcsolódó cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >Csodagyerekből profi síelő, újgenerációs szakértő és vállalkozó – Trunk Tamás a legújabb FutureTalks podcastban
Életében nem ivott alkoholt és nem járt még szórakozóhelyen, helyette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >