Elindult a METRO új szolgáltatása, amely a vendéglátás teljes spektrumát kiszolgálja
2016. augusztus 10-én elindult a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlajára. Az új szolgáltatás Magyarország egyik legnagyobb rendezvényén, a Sziget Fesztiválon debütál, ahol a részt vevő vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tudják az árukészleteiket folyamatosan feltölteni. A tavalyi évben már együttműködött a két vállalat, ezzel a megállapodással viszont a korábbi mennyiség duplájára nő a rendezvényen biztosított termékek értéke.
„Az új METRO MAX szolgáltatás a METRO Kereskedelmi Kft. legnagyobb beruházása az elmúlt évtizedben, amely az ország egyik legnagyobb rendezvényén mutatkozik be. Kiszállítási szolgáltatásunk új generációja biztosítja profi vendéglátós partnereinknek a legszélesebb, METRO áruházi választékot, a legfrissebb húsoktól, édesvízi és tengeri haltermékeken át a hazai és egzotikus zöldségekig, kiváló minőségben, szigorú nyomon követés mellett. A METRO MAX képes megfelelni a Sziget vendéglátóipari egységeinek komplex, A-Z-ig kiszolgálásában, zökkenőmentesen, megbízhatóan, biztosítva partnereinknek, hogy ők csak saját vendégeikre koncentrálhassanak, míg mi a háttérből segítjük őket. Mindent megteszünk azért, hogy a SZIGET gasztronómiai szolgáltatói és rajtuk keresztül a fesztivál látogatói is elégedettek legyenek teljesítményünkkel – mondta el Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.”
Bruszt László a METRO MAX üzletág igazgatója hangsúlyozta, hogy a METRO legfontosabb célkitűzései közé tartozik, hogy hosszútávon, saját igényeikre szabva támogassa partnereit, a hazai vállalkozásokat. Ennek érdekében hozta létre METRO MAX szolgáltatását, amely 4.500 m2 alapterületével – melyből 1.800 m2 hűtött terület – szolgálja ki vásárlóit. A szolgáltatásunk közel ötezer cikkből áll, amellyel ki tudjuk szolgálni a vendéglátás minden szereplőjét 81 fős munkavállalói csapatunkkal. Teljes hűtési lánc és visszakövethetőség mellett működik a rendszer, amely jelenleg Budapesten indul el, jövő év elején pedig országosan is. A termékek úgy kerültek összeállításra, hogy partnereink speciális igényeit is ki tudjuk szolgálni. Az előző nap este 9 óráig leadott rendeléseket másnap reggelre ki tudjuk szállítani partnereinknek. Szolgáltatásunk elsősorban a széles termékválasztékról szól, amelyet stabil és versenyképes árakon, kiváló minőségben nyújtunk. Létrehoztunk egy húsfeldolgozó üzemet, amellyel a vendéglátás egyedi igényeit tudjuk kielégíteni. Itt partnereink megadhatják majd, hogy a szükséges húst milyen formában kívánják megkapni pl. szeletelve, apró kockákra vágva, vagy darálva. Kiemelt fontosságú, hogy, mind a METRO, mind a Sziget elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett, ennek szellemében a Fesztiválon a Sziget partnerei például csak lebomló műanyag tányérokban értékesítenek ételeket, amelyeket szintén a METRO fog szállítani.”
Maros Róbert, a Sziget nagykereskedelmi ellátásáért felelős Gamma Trade Kft. vezetője elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a világ egyik legnagyobb nagykereskedelmi áruházlánca fogja a Sziget részére biztosítani a legjobb minőségű termékeket. Azt tapasztaljuk, hogy a fesztiválokon is egyre inkább előtérbe kerül a gasztronómia, ezért a Sziget mindent megtesz, hogy ebben a tekintetben is kiemelkedő minőséget nyújtson. Ebben partnerünk a METRO, amellyel reményeink szerint hosszú évekig lehetőségünk lesz együtt működni, akár a többi fesztiválunk során is.”
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >