Elindult a HUNGEXPO korszerűsítése
Szeptember 30-án az alapkőletétellel megkezdődött a Hungexpo revitalizációs programja. A most kezdődő, 55 milliárd forintos beruházás nyomán 2021-ig öt kiállítási csarnok – az A, a B, a D, a G és az F – megújul, épül két új pavilon (az egyik 7500, a másik 9500 négyzetméter területtel), valamint egy új fogadóépület. A projekt egyik legjelentősebb eleme a kongresszusi központ építése lesz. Ebben az épületben helyet kap egy 2000 fő befogadására alkalmas, de osztható plenáris terem, valamint 24 kisebb szekcióterem.
Felújítják a terület teljes közmű-infrastruktúráját is. Bővül a parkolóhelyek száma, az épületek új infokommunikációs rendszert kapnak, amely segíti a látogatók útba igazítását, és növeli a hasznosítható reklámfelületeket.
– Budapest ezután betöltheti azt a szerepet, amely régóta megilleti, de megfelelő helyszín híján eddig csak korlátozottan tudott részesülni a minőségi turizmus egyik legfontosabb és nem utolsósorban legjövedelmezőbb ágából, az üzleti turizmusból. A mostani fejlesztéssel a főváros lehetőséget kap gyakorlatilag bármilyen méretű nemzetközi kongresszus, konferencia befogadására – mondta az ünnepi eseményen Ganczer Gábor, a Hungexpo vezérigazgatója (képünkön) . //
Kapcsolódó cikkeink
Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >Az IKEA felmérése szerint a magyarok több mint fele tervez újításokat otthonában a következő két évben
A válaszadók több mint fele tervezi, hogy a következő két…
Tovább olvasom >Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >