Elindult “A hazaiban több van!” kampány, amihez a Terrán is csatlakozott
Válaszd a hazait, és nyerj! – elindult “A hazaiban több van!” kampány, amelyhez a száz százalékban magyar tulajdonú Terrán cégcsoport is csatlakozott. Hazait választani környezettudatos, biztonságos és most nyereménnyel is jár.
A Magyar Termék védjegyet azok a termékek kaphatják meg, melyek 100 százalékban magyar alapanyagból, Magyarországon készülnek, valamint a felhasznált alapanyagokat – a nyersanyag bányászatától a termelésig – Magyarországon állítják elő. Ez fontos a fenntarthatóság szempontjából is, hiszen így olyan termékeket vásárolunk, amelyek kevesebb szállítást, rövidebb utat igényelnek, így kevésbé környezetszennyezőek.
Magyar Termék nemcsak élelmiszer lehet, idén Magyarország vezető tetőcserép gyártója, a Terrán is csatlakozott a védjegyet használók köréhez, egyetlen nem FMCG cégként. A Terrán tetőcserepei magyar alapanyagokból készülnek, a bányától a háztetőig a teljes folyamat itthon történik, már több mint 100 éve. Az építőiparban a fenntarthatóság a tervezéssel kezdődik, de hozzátartozik a környezetbarát anyagok felhasználása csakúgy, mint az energiahatékonyság, a megújuló energiaforrások használata, a minél környezetkímélőbb gyártási folyamatok és a lehető legrövidebb szállítás. És ebben a Terrán élen jár. A cégcsoport határozott lépést tett a környezettudatosság útján, amikor napelemes innovációba kezdett, és elkötelezett a minél kisebb ökológiai lábnyom elérése mellett is.
„Mindig is arra törekedtünk, hogy termékeinkkel és tevékenységeinkkel a hazai gazdaságot erősítsük. Ma már a vásárlóknak fontos szempont a fenntarthatóság, ezért felértékelődött a helyben előállított, magas minőségű és a környezetet minél kisebb mértékben megterhelő termékek szerepe. Elkötelezettek vagyunk a környezetvédelem mellett, a fenntarthatóságért termékeinkkel és működésünkkel is sokat teszünk. A Magyar Termék védjegyet használók körébe tartozni nagy büszkeség, hiszen a megbízhatóságot, a minőséget jelenti ”
– mondja Gódi Attila, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft ügyvezető igazgatója.
“A hazaiban több van!” kampány arra hívja fel a figyelmet, hogy a magyar termékek vásárlásával a hazai családokat, gazdaságot támogatjuk, és a környezetet is óvjuk. Aki most Magyar Termék védjegyes Terrán tetőcserepet vásárol, nemcsak abban lehet biztos, hogy a termék megbízható és magas minőségű, hanem nyerhet is. A vásárlást igazoló blokk AP kódjának vagy a számlaszámának feltöltésével a magyaranyero.hu weboldalra, napi 5×10 000 forintot is nyerhet. A hazai termékekben több van! Az itthon készült tetőcserép garancia a minőségre és bolygónk védelmére.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >