Elindult a Cornexi új, HCN termékcsaládjának kampánya
Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékek bevezető kampánya. A termékcsalád első tagjaival az instant zabkásák között találkozhattunk, ezek sikerén felbuzdulva bővítette ki a magyar márka HCN termékeinek palettáját gabonapelyhekkel, valamint müzli- és zabszeletekkel.
A kampányt a Labowsky kreatív ügynökség jegyzi, és a hozzáadott cukor nélküliségre helyezi a hangsúlyt, felhívva a figyelmet egy egészségtudatosabb táplálkozás alternatíváira.
A kampány citylight és print megjelenésekkel indult, YouTube pre-roll videóval folytatódik.
Alkotók listája
Megbízói oldal: Cornexi Kft.
Ügyvezető igazgató: Bozsó Tibor
Kereskedelmi manager: Czimer Szőke Imola
Kreatív ügynökség: Labowsky Kft.
Kreatívigazgató: Kismarty-Lechner Balázs
Account: Madarassy Dóra
Head of art: Temesi Zsolt
Copywriter: Weil Liza, Kulcsár Zsuzsanna
Grafikus: Csikós Péter
3D Artist: Sütő András
Online média: Szalóky Csaba
Produkció:
Rendező / Operatőr: Makláry Máté
Food stylist: Adorján Éva
Kapcsolódó cikkeink
Tovább növekszik a saját márkás piac
A PLMA nagy sikerű amszterdami kiállításán elhangzott előadások egységesen a…
Tovább olvasom >Egészséges táplálkozás, elérhető közelségben
Folyamatosan bővül Magyarországon a funkcionális termékek piaca, a gyártók sorra…
Tovább olvasom >Legyőzhető távolságok a Cornexivel
A 32. Wizz Air Budapest Félmaratonnal megkezdődött az őszi futóidény.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >