Elindult a Cornexi új, HCN termékcsaládjának kampánya
Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékek bevezető kampánya. A termékcsalád első tagjaival az instant zabkásák között találkozhattunk, ezek sikerén felbuzdulva bővítette ki a magyar márka HCN termékeinek palettáját gabonapelyhekkel, valamint müzli- és zabszeletekkel.
A kampányt a Labowsky kreatív ügynökség jegyzi, és a hozzáadott cukor nélküliségre helyezi a hangsúlyt, felhívva a figyelmet egy egészségtudatosabb táplálkozás alternatíváira.
A kampány citylight és print megjelenésekkel indult, YouTube pre-roll videóval folytatódik.
Alkotók listája
Megbízói oldal: Cornexi Kft.
Ügyvezető igazgató: Bozsó Tibor
Kereskedelmi manager: Czimer Szőke Imola
Kreatív ügynökség: Labowsky Kft.
Kreatívigazgató: Kismarty-Lechner Balázs
Account: Madarassy Dóra
Head of art: Temesi Zsolt
Copywriter: Weil Liza, Kulcsár Zsuzsanna
Grafikus: Csikós Péter
3D Artist: Sütő András
Online média: Szalóky Csaba
Produkció:
Rendező / Operatőr: Makláry Máté
Food stylist: Adorján Éva
Kapcsolódó cikkeink
Tovább növekszik a saját márkás piac
A PLMA nagy sikerű amszterdami kiállításán elhangzott előadások egységesen a…
Tovább olvasom >Egészséges táplálkozás, elérhető közelségben
Folyamatosan bővül Magyarországon a funkcionális termékek piaca, a gyártók sorra…
Tovább olvasom >Legyőzhető távolságok a Cornexivel
A 32. Wizz Air Budapest Félmaratonnal megkezdődött az őszi futóidény.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >