Borsodi: Elindult a Coors bajnoki évad
A Borsodi Sörgyár és a Magyar Amerikai Futball Szövetség (MAFSZ) között létrejött megállapodás értelmében a Coors lett a Divízió I. névadó szponzora és a MAFSZ médiatámogatója a 2024., a 2025. és a 2026-os bajnoki évadokra.
A Borsodi Sörgyár a Coors hazai bevezetésével szeretné minél szélesebb körben elérhetővé tenni a márkát. Olyan pillanatokban is, ahol jól esik egy Coors-hideg sör. Legyen szó akár egy baráti találkozóról, egy közös ünneplésről vagy egy sporteseményről és közös szurkolásról.
Ennek a törekvésnek a jegyében kötött a vállalat együttműködési megállapodást a Magyar Amerikai Futball Szövetséggel. A megállapodás keretében a Coors sör lett a 2024., 2025. és a 2026. évi bajnoki évadokra vonatkozóan a Divízió I. névadó szponzora és a Magyar Amerikai Futball Szövetség média támogatója, aminek keretében streaming adások létrehozását támogatják.
„A Coors még csak február óta elérhető a magyarországi piacon, de fontosnak tartottuk mielőbb megkötni azokat az együttműködéseket, amelyek erősítik itthon is a Coors márka jelenlétét. Büszkék vagyunk rá, hogy Borsodi után ezzel a márkával is tudjuk erősíteni a sport kapcsán megélt közös pillanatok erejét és mindenkinek Coors hideg sört kívánunk ezekhez.”
– mondta a szerződéskötés kapcsán Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
Boda Gábor, a Magyar Amerikai Futball Szövetség elnöke hozzátette, hogy
„az amerikai futball egyre népszerűbb Magyarországon is, azonban az amerikai testvérével összehasonlítva még mindig inkább gyerekcipőben jár. Ezért is szolgál örömünkre, hogy egy nagy nevű, nemzetközi szinten is ismert márkát és az egyik legnagyobb magyarországi sörgyártót is támogatóink között tudhatunk, ami segít a sportág hazai képviselőinek jó hírét öregbíteni”.
A Borsodi Sörgyár célja, hogy a Coors sör az első számú választások között legyen sportesemények nézése közben is. A Coors tökéletes élményt biztosít, hiszen csomagolása – a piacon egyedülálló módon – pontosan jelzi, amikor fogyasztásra kész a sör. Ezáltal a fogyasztóknak már csak a meccsek fontos pillanataira kell összpontosítaniuk, és arra, hogy mikor változik a hegyek színe kékre.
Az együttműködés keretében több aktivitás is megvalósul, hiszen az amerikai futball szerelmesei évente többször, a nagyobb hazai rendezvényeken találkozhatnak a márka megjelenéseivel és egyes alkalmakon a Coors megkóstolására is alkalmuk nyílik majd.
Kapcsolódó cikkeink
A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >