Borsodi: Elindult a Coors bajnoki évad
A Borsodi Sörgyár és a Magyar Amerikai Futball Szövetség (MAFSZ) között létrejött megállapodás értelmében a Coors lett a Divízió I. névadó szponzora és a MAFSZ médiatámogatója a 2024., a 2025. és a 2026-os bajnoki évadokra.

Spiegel György
A Borsodi Sörgyár a Coors hazai bevezetésével szeretné minél szélesebb körben elérhetővé tenni a márkát. Olyan pillanatokban is, ahol jól esik egy Coors-hideg sör. Legyen szó akár egy baráti találkozóról, egy közös ünneplésről vagy egy sporteseményről és közös szurkolásról.
Ennek a törekvésnek a jegyében kötött a vállalat együttműködési megállapodást a Magyar Amerikai Futball Szövetséggel. A megállapodás keretében a Coors sör lett a 2024., 2025. és a 2026. évi bajnoki évadokra vonatkozóan a Divízió I. névadó szponzora és a Magyar Amerikai Futball Szövetség média támogatója, aminek keretében streaming adások létrehozását támogatják.
„A Coors még csak február óta elérhető a magyarországi piacon, de fontosnak tartottuk mielőbb megkötni azokat az együttműködéseket, amelyek erősítik itthon is a Coors márka jelenlétét. Büszkék vagyunk rá, hogy Borsodi után ezzel a márkával is tudjuk erősíteni a sport kapcsán megélt közös pillanatok erejét és mindenkinek Coors hideg sört kívánunk ezekhez.”
– mondta a szerződéskötés kapcsán Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
Boda Gábor, a Magyar Amerikai Futball Szövetség elnöke hozzátette, hogy
„az amerikai futball egyre népszerűbb Magyarországon is, azonban az amerikai testvérével összehasonlítva még mindig inkább gyerekcipőben jár. Ezért is szolgál örömünkre, hogy egy nagy nevű, nemzetközi szinten is ismert márkát és az egyik legnagyobb magyarországi sörgyártót is támogatóink között tudhatunk, ami segít a sportág hazai képviselőinek jó hírét öregbíteni”.
A Borsodi Sörgyár célja, hogy a Coors sör az első számú választások között legyen sportesemények nézése közben is. A Coors tökéletes élményt biztosít, hiszen csomagolása – a piacon egyedülálló módon – pontosan jelzi, amikor fogyasztásra kész a sör. Ezáltal a fogyasztóknak már csak a meccsek fontos pillanataira kell összpontosítaniuk, és arra, hogy mikor változik a hegyek színe kékre.
Az együttműködés keretében több aktivitás is megvalósul, hiszen az amerikai futball szerelmesei évente többször, a nagyobb hazai rendezvényeken találkozhatnak a márka megjelenéseivel és egyes alkalmakon a Coors megkóstolására is alkalmuk nyílik majd.
Kapcsolódó cikkeink
A Borsodi Sörgyár és a Hydro Fehérvár AV19 lettek az Év Sportmarketing Nagykövetei
Március 5-én, szerdán a DIGITAL FORUM keretében adták át a…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >További cikkeink
Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Felvásárolta a myPOS az IQOM-ot, elősegítve a digitális fizetési innováció terjedését
Az IQOM, a digitális fizetési megoldások egyik vezető magyarországi szolgáltatója…
Tovább olvasom >