Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német, francia és olasz kereskedők is regisztrálhatnak a TikTok Shop platformra. Ezen országok közösségi média felhasználói hamarosan rendelhetnek is az új online piactéren.
A TikTok Shop európai terjeszkedése eddig lassan haladt, részben a korábban állítólag gyenge brit eladási adatok miatt. Azonban az Egyesült Királyságban tavaly megduplázódott a forgalom, és már több mint 200.000 vállalkozás van jelen a platformon – írja az Ecommerce News Europe.
A TikTok Shop tavaly Spanyolországban indult el, míg a kereskedők Írországban meghívásos alapon regisztrálhatnak. Azzal, hogy most hasonló lehetőség nyílt a kereskedők számára Németországban, Franciaországban és Olaszországban, a TikTok Shop az Európa három legnagyobb e-kereskedelmi piacára való belépést készíti elő. Jelenleg csak helyi vállalkozások csatlakozhatnak, de a TikTok szerint hamarosan független eladók is beléphetnek.
Németországban a TikTok már a Fulfilled by TikTok (FBT) szolgáltatás bevezetésén is dolgozik, amely készletkezelési és rendelésfeldolgozási támogatást nyújt az eladóknak. Az FBT elérhető az Egyesült Királyságban, és a vállalat most toboroz a spanyolországi fulfilment központja számára. Azt még nem tudni biztosan, hogy a szolgáltatás Olaszországban és Franciaországban is bevezetésre kerül-e. A várakozások szerint a platform Európa további országaiban is megjelenik idén.
Kapcsolódó cikkeink
Steffi Graf és Andre Agassi lehet a Lidl új arca
A Lidl világhírű sportoló párossal erősítheti sportmárkáját, a Crivitet. A…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezekre a megváltozott fogyasztói trendekre számíthatunk 2025-ben
A háborúk, a járvány és a gazdasági nehézségek által beárnyékolt…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >A KSZGYSZ díjazta a hazai környezetipar területén kiemelkedő eredményeket felmutató cégeket és személyeket
A fenntartható jövő formálásában meghatározó szerepet játszó cégeket és szakembereket…
Tovább olvasom >