Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német, francia és olasz kereskedők is regisztrálhatnak a TikTok Shop platformra. Ezen országok közösségi média felhasználói hamarosan rendelhetnek is az új online piactéren.
A TikTok Shop európai terjeszkedése eddig lassan haladt, részben a korábban állítólag gyenge brit eladási adatok miatt. Azonban az Egyesült Királyságban tavaly megduplázódott a forgalom, és már több mint 200.000 vállalkozás van jelen a platformon – írja az Ecommerce News Europe.
A TikTok Shop tavaly Spanyolországban indult el, míg a kereskedők Írországban meghívásos alapon regisztrálhatnak. Azzal, hogy most hasonló lehetőség nyílt a kereskedők számára Németországban, Franciaországban és Olaszországban, a TikTok Shop az Európa három legnagyobb e-kereskedelmi piacára való belépést készíti elő. Jelenleg csak helyi vállalkozások csatlakozhatnak, de a TikTok szerint hamarosan független eladók is beléphetnek.
Németországban a TikTok már a Fulfilled by TikTok (FBT) szolgáltatás bevezetésén is dolgozik, amely készletkezelési és rendelésfeldolgozási támogatást nyújt az eladóknak. Az FBT elérhető az Egyesült Királyságban, és a vállalat most toboroz a spanyolországi fulfilment központja számára. Azt még nem tudni biztosan, hogy a szolgáltatás Olaszországban és Franciaországban is bevezetésre kerül-e. A várakozások szerint a platform Európa további országaiban is megjelenik idén.
Kapcsolódó cikkeink
ZEW: jelentősen romlott a gazdasági hangulat Németországban augusztusban
Elemzők által vártnál is jelentősebben romlott a ZEW gazdaságkutató intézet…
Tovább olvasom >A francia elnök kihirdette az új mezőgazdasági törvényt, amely ellen több mint kétmillióan írtak alá petíciót
Emmanuel Macron francia elnök aláírta az új mezőgazdasági törvényt, miután…
Tovább olvasom >125 millió euróból korszerűsíti üzleteiben a hűtőrendszert a DIA
A spanyol DIA élelmiszer-kiskereskedelmi lánc 2029-ig összesen 125 millió eurót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >