Elhagyja Hollandiát a Deliveroo
Arra a következtetésre jutva, hogy az élvonalbeli piaci pozíció elérése és fenntartása „aránytalan mértékű befektetést igényel, amelynek hosszú távú megtérülése rendkívül bizonytalan”, a Deliveroo bejelentette, hogy kivonul Hollandiából.
A holland piac az idei év első felében a vállalat bruttó tranzakciós értékének mindössze 1%-át képviselte.
„A hollandiai működés megszüntetéséről szóló döntés azt tükrözi, hogy a vállalat fegyelmezett és továbbra is arra összpontosít, hogy maximalizálja az erőforrások befektetésének megtérülését, miközben teljesíti a nyereségességre vonatkozó célkitűzéseket a kihívásokkal terhelt gazdasági környezetben” – közölte a vállalat, utalva a házhozszállítási piac szereplőinek veszteséget okozó a visszaesésre.
A hollandiai működés megszüntetéséről szóló döntés nem befolyásolja a korábban közölt, a csoport éves bruttó tranzakciós értékének növekedésére és a bruttó haszonkulcsra vonatkozó egész éves előrejelzést – tette hozzá a vállalat.
A Deliveroo működését Hollandiában november 30-án fejezi be, miután a munkavállalókkal és a futárokkal kompenzációs csomagokról állapodtak meg.
Eric French, a nemzetközi üzletág igazgatója nyilatkozatában elmondta:
„Szeretnénk köszönetet mondani a Hollandiában a Deliveroo-val együttműködő összes futárnak és éttermi partnerünknek, valamint ügyfeleinknek. A vállalat büszke arra, hogy Hollandia legjobb éttermeivel, élelmiszerboltjaival és futáraival működött együtt. Hálásak vagyunk munkatársainknak a vállalat iránti elkötelezettségükért és mindazért, amit tettek. Köszönjük a kemény munkát a futároknak is, és örülünk, hogy sikerült velük, valamint alkalmazottainkkal megfelelő kompenzációs csomagban megállapodnunk.
A Hollandiából való kivonulással a Deliveroo működési területe 10 piacra csökken – a szolgáltatás Ausztráliában, Belgiumban, Franciaországban, Hongkongban, Olaszországban, Írországban, Hollandiában, Szingapúrban, az Egyesült Arab Emírségekben, Kuvaitban és az Egyesült Királyságban marad továbbra is elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >ENVIRONTEC fenntarthatóság és innováció
Sikeresen zárult az ENVIRONTEC powered by ÖKOINDUSTRIA szakkiállítás, amely három…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >