A személyes tapasztalat javítja a megváltozott munkaképességű dolgozók elfogadását – derül ki a McDonald’s megrendelésére készült, országos reprezentatív kutatásból. A Kantar Hoffmann felmérése szerint a magyar társadalom nyitottsága folyamatosan növekszik, ám a kevésbé látható fogyatékossággal élő munkavállalók – például pszichoszociális vagy neurológiai nehézségek esetén – még mindig kevésbé elfogadottak.
A cikk a Trade magazin 2025/12-2026.01. lapszámában olvasható.
A kutatás egyik legfontosabb megállapítása, hogy a személyes találkozások döntő szerepet játszanak a pozitív attitűd kialakulásában: akik már találkoztak megváltozott munkaképességű dolgozóval egy üzletben, többségük jó élményként emlékszik rá, sőt, sokszor jobb kiszolgálást tapasztalt.
A vállalati és vezetői visszajelzések alapján a valóságban kevesebb a negatív reakció, mint amit a társadalomról feltételezünk. A McDonald’s munkatársai kiemelték: a rugalmas beosztás, a közeli munkahely lehetősége és a támogató légkör segíti őket abban, hogy biztonságos, elfogadó környezetben dolgozhassanak.
Kapcsolódó cikkeink
Közel egyharmadával drágult a tojás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Problémarétegek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újratervezés az exportpiacokért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Élmény, időzítés, tudatosság: új utazási logika rajzolódik ki 2026 felé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új digitális szakmai platformként mutatkozott be az Online Utazás Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közelíti a 10%-ot a borravaló mértéke Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
