Életre kelt polcsín
A boltok belterében is egyre nagyobb szerepet kap az innováció.– A Toshiba Tec, a CBA és a Szintézis együttműködésének köszönhetően egy olyan innovációs újdonságot telepítettünk 2009 augusztusában a CBA Plaza veszprémi üzletében, amelyik a világon is még egyedülálló megoldásnak számít – mondja Halmágyi Tímea, a CBA helyi marketingvezetője. – Az eszköz neve Toshiba Tec E-rail, az elektronikus sín.
Az elektronikus polcsín csodájára jártak a vásárlók, hiszen nagyon látványos, érdeklődésfelkeltő hatása van ennek az eladáshelyi reklámeszköznek. A gyártók számára pedig értékes reklámfelületet jelent. Minden egyes polcon egy kijelzőt helyeztek el a polc teljes szélességében, amelyen az ott található termékhez párosított flash file – világító, mozgó képreklám – futott, odacsábítva a vásárlók tekintetét. Egyes külföldi láncok már tesztelték a megoldást, és óriási sikerről számoltak be. Statisztikák szerint háromszor annyi vásárló vette le a terméket az E-rail polcról, mint a hagyományos polcról – számol be az eredményekről a CBA szakembere. Hamarosan elkezdődik az E-rail sorozatgyártása is és megindulhat az éles üzem.
Szabó Dávid, a Szintézis stratégiai üzletágának vezetője kiemeli: az E-rail a statikus bolti környezetben egy mozgó, dinamikus elem, ezért kifejezetten figyelemfelkeltő boltberendezés, amellyel mindenki nyerhet. A termékek gyártóinak lehetőséget nyújt, hogy közvetlen a vásárlói döntés helyszínén és pillanatában közvetítsen márkaüzenetet, hatékonyan emelje ki az árucikket a választékból. Ezt az új marketingeszközt az üzletek duplán hasznosíthatják, hiszen egyrészt a felület értékesítésével, másrészt a termékeladások növelésével extra bevételre tehetnek szert. Az egyre tudatosabb és érzékenyebb vásárlók pedig a termékkel kapcsolatban hasznos pluszinformációhoz juthatnak. Ráadásul egy ilyen innovatív eszköz alkalmazása emeli az üzlet színvonalát, presztízsét a vevők szemében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >