Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH applikációjában és az Ah.nl/leefstijl oldalon, ösztönözve ezzel vásárlóit az egészséges életmódra való áttérésben.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az AH Lifestyle Check a bevezető felmérést követően minden felhasználóhoz egy „életmód pontszámot” rendel, és megmutatja a felhasználónak, mi módon javíthat ezen.
A funkció személyre szabott életmódtanácsokkal, így gyakorlati tippekkel, receptekkel, edzésprogramokkal és coachinggal szolgál. A felhasználók a felmérés után néhány percen belül áttekintést kapnak alvásminőségükről, étkezésükről, edzéseikről és pihenésükről.
Az új funkcióban 12 életmódszakértő tanácsai, valamint egészséges receptek és termékajánlások elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ökológiai gazdálkodás az agrár-fenntarthatóság kulcsa és vezető modellje
Budapesten találkoztak az ökológiai gazdálkodás nemzetközi és hazai szakemberei a…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >