Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH applikációjában és az Ah.nl/leefstijl oldalon, ösztönözve ezzel vásárlóit az egészséges életmódra való áttérésben.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az AH Lifestyle Check a bevezető felmérést követően minden felhasználóhoz egy „életmód pontszámot” rendel, és megmutatja a felhasználónak, mi módon javíthat ezen.
A funkció személyre szabott életmódtanácsokkal, így gyakorlati tippekkel, receptekkel, edzésprogramokkal és coachinggal szolgál. A felhasználók a felmérés után néhány percen belül áttekintést kapnak alvásminőségükről, étkezésükről, edzéseikről és pihenésükről.
Az új funkcióban 12 életmódszakértő tanácsai, valamint egészséges receptek és termékajánlások elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >