Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH applikációjában és az Ah.nl/leefstijl oldalon, ösztönözve ezzel vásárlóit az egészséges életmódra való áttérésben.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az AH Lifestyle Check a bevezető felmérést követően minden felhasználóhoz egy „életmód pontszámot” rendel, és megmutatja a felhasználónak, mi módon javíthat ezen.
A funkció személyre szabott életmódtanácsokkal, így gyakorlati tippekkel, receptekkel, edzésprogramokkal és coachinggal szolgál. A felhasználók a felmérés után néhány percen belül áttekintést kapnak alvásminőségükről, étkezésükről, edzéseikről és pihenésükről.
Az új funkcióban 12 életmódszakértő tanácsai, valamint egészséges receptek és termékajánlások elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >