Életközpont lett az Auchanokból
Az Auchan Magyarországon teljes arculatváltáson ment keresztül, április 14-től a vásárlók egy sokkal modernebb, lendületesebb megjelenéssel találkozhatnak mind az áruházak eladótereiben, mind pedig az online felületeken.
Az új vállalati irányvonal szerint az Auchan családi életközpontként nyújt élményeket vásárlóinak, melyet az áruházak többek között a helyi közösségeknek szervezett programokkal, kóstoltatásokkal, társadalmi felelősségvállalási kezdeményezésekkel is erősítenek. Az új filozófia fő célkitűzése, hogy minél több értéket adjon vásárlói életéhez, illetve hogy kalanddá változtasson minden vásárlást, a vásárlási élményen és a termékeken keresztül pedig emlékezetessé tegye az otthon töltött pillanatokat is. Mindezt kifejezve új szlogent is kapott az áruházlánc: „Nagy választék kalandból. Auchan”.
– Ez egy hosszú távú stratégia, amelyet folyamatosan megélhetővé teszünk a vásárlók számára. Célunk, hogy az üzleteink a közösségek életének aktív alakítóivá váljanak – mondta el Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Bérfejlesztést hirdetett az Auchan
Az Auchan az áruházaiban fizikai munkakört betöltő munkatársainak bérén átlagosan…
Tovább olvasom >Személyzet nélküli okosüzletet nyit az Auchan
Hamarosan új, innovatív kereskedelmi egységgel áll elő az Auchan Magyarország.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >