Elérte a Drehert a Láncreakció
A Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara vállalati felelősségvállalás munkacsoportjának „Láncreakció” nevű rendezvénysorozata február elsején újabb állomásához érkezett. A soron következő találkozónak, amelynek díszvendége Greg Dorey brit nagykövet volt, a Dreher Sörgyárak Zrt. adott otthont. A résztvevők megismerhették a vállalat Zöld Béka díjjal elismert fenntarthatósági jelentését, a felelősségvállaláshoz kapcsolódó programjait, és egy exkluzív sörtúrán is részt vettek. A Brit Kereskedelmi Kamara Láncreakció projektjét a kamara nagyvállalati tagjainak CSR szakemberei hozták létre azért, hogy szervezett formában osszák meg egymással a társadalmi felelősségvállalás területén az egyes tagoknál felgyülemlett tudást. Ez nem csak a tagok számára teremt értéket, de a magyar gazdaság versenyképességét is javítja, hiszen a felelős vállalatok hatékonyabban, fenntarthatóban, kockázatmentesen működnek, és ez jótékonyan hat a gazdaság egészére. A Dreher Sörgyárak nevében Andrei Haret vezérigazgató azt a 10 pontot ismertette részletesen, amelyek köré a gyár fenntarthatósági tevékenysége épül összhangban az anyavállalat, a SABMiller célkitűzéseivel. Ezt követően Kovács Sándor Lóránt vállalatfejlesztési igazgató a rangos Zöld Béka díjjal elismert fenntarthatósági jelentést mutatta be a jelenlévőknek, fókuszálva az olyan lényeges részletekre, mint: miért is van szükség a jelentésre, és mit kell tartalmaznia egy ilyen kiadványnak: A Dreher Sörgyárak számára kiemelten fontos a Felelős Alkoholfogyasztás, az ehhez kapcsolódó programról Fertetics Mandy fenntartható fejlődés vezető beszélt. „A felelős alkoholfogyasztás terén az önszabályozásra építünk, 2008-ban megerősítettük felelős kommunikációs irányelveinket. Magyarországon elsőként sikeresen indítottunk társadalmi párbeszédet FAP programunk által, amelynek kulcs-üzenete, a „Te is lásd tisztán tetteidet” több mint 340 millió alkalommal érte el a felnőtt lakosságot.”- összegzett a fenntartható fejlődés vezető. A Dreher Sörgyáraknál szervezett rendezvény célja nem csak a vállalat eredményeinek bemutatása, de azok értékelése és megvitatása is cél volt. Az előadások végén Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklámtestület ügyvezetője méltatta a Dreher Sörgyárak Zrt. fenntarthatósági jelentését, és hangsúlyozta: egy jelentés attól hiteles, hogy a tartalmát kézzelfogható eredmények támasztják alá. Kiemelt pozitív, követendő példaként említette, hogy az önszabályozás keretében például ő maga is meghívott előadó szokott lenni azokon a sörgyári képzéseken, amelyeket tartanak a dolgozóknak, partner-ügynökségeknek a felelős marketing kommunikációról. Például ettől tud a söripari önszabályozás nemzetközi szinten is példaértékűvé válni – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >