Élen az Orbit, a Túró Rudi és a Milka
A Millward Brown a felnőtt lakosságra vonatkozó toplista után elkészítette a 15-25 éveseket vizsgáló, penetráció alapú márkalistát is. Élen az Orbit, melyet a Túró Rudi és a Milka követ.
A 14-69 évesekre vonatkozó toplista után itt a 15-25 éves korosztályé is: a Millward Brown megnézte, hogy a fiatalok hány százaléka használta az egyes márkákat 2010-ben. Miközben a szélesebb kört lefedő összesítést az alapvető élelmiszerek és a tisztítószerek uralták, addig a fiatalok személyes használatában már a kényeztető – egy kivételével élelmiszeripari – márkák vannak jelen.
A TGI 2010-es adatain alapuló összesítés szerint a 15-25 évesek körében a rágógumi, az édességek, a chips és a kóla a legelterjedtebb. E kényeztető élelmiszereken túl csak egy telekommunikációs márka, a T-Mobile tudott beférni az első tíz közé.
A lista éllovasa az Orbit, melyet 819 ezernél is többen használnak, ez 55,3 százalékos penetcáiónak felel meg. Utána a Pöttyös Túró Rudi jön (az alapmárka) 737 ezer körüli használóval és 49,8 százalékos penetrációval. A dobogóra még a Milka került fel majd 717 ezer fővel, azaz 48,4 százalékos penetrációval.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >