Élen az Orbit, a Túró Rudi és a Milka
A Millward Brown a felnőtt lakosságra vonatkozó toplista után elkészítette a 15-25 éveseket vizsgáló, penetráció alapú márkalistát is. Élen az Orbit, melyet a Túró Rudi és a Milka követ.
A 14-69 évesekre vonatkozó toplista után itt a 15-25 éves korosztályé is: a Millward Brown megnézte, hogy a fiatalok hány százaléka használta az egyes márkákat 2010-ben. Miközben a szélesebb kört lefedő összesítést az alapvető élelmiszerek és a tisztítószerek uralták, addig a fiatalok személyes használatában már a kényeztető – egy kivételével élelmiszeripari – márkák vannak jelen.
A TGI 2010-es adatain alapuló összesítés szerint a 15-25 évesek körében a rágógumi, az édességek, a chips és a kóla a legelterjedtebb. E kényeztető élelmiszereken túl csak egy telekommunikációs márka, a T-Mobile tudott beférni az első tíz közé.
A lista éllovasa az Orbit, melyet 819 ezernél is többen használnak, ez 55,3 százalékos penetcáiónak felel meg. Utána a Pöttyös Túró Rudi jön (az alapmárka) 737 ezer körüli használóval és 49,8 százalékos penetrációval. A dobogóra még a Milka került fel majd 717 ezer fővel, azaz 48,4 százalékos penetrációval.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az OKSZ értékelése az élelmiszer inflációról
„Az élelmiszerek vártnál nagyobb (éttermi árak nélkül is 4,6 százalékos)…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: A vártnál rosszabbul alakult az infláció
Bár a piac arra számított, hogy júliusban a 4 százalék…
Tovább olvasom >KSH: júliusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3, a júniusit 0,4 százalékkal haladták meg
Júliusban a fogyasztói árak átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >