Élelmiszert a világháló legnagyobb kereskedőjétől
Online élelmiszer-értékesítéssel próbálkozik az eddig főleg könyveket és multimédia-hordozókat forgalmazó Amazon.com.
Az amerikai netes portál elsősorban friss gyümölcsök,
zöldségek, hús- és tejtermékek értékesítését venné fel a portfóliójába, ezeket
a megrendelőnek házhoz is szállítaná. A szolgáltatást egyelőre a cég
székhelyén, Seattle-ben tesztelik. Az Amazon Fresh a cég 2003-ban indított
élelmiszeripari specialításokat kínáló szolgáltatásának kiterjesztése, ezúttal
a helyi kis üzletek kínálatából választhatnának interneten a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >