Élelmiszert a világháló legnagyobb kereskedőjétől
Online élelmiszer-értékesítéssel próbálkozik az eddig főleg könyveket és multimédia-hordozókat forgalmazó Amazon.com.
Az amerikai netes portál elsősorban friss gyümölcsök,
zöldségek, hús- és tejtermékek értékesítését venné fel a portfóliójába, ezeket
a megrendelőnek házhoz is szállítaná. A szolgáltatást egyelőre a cég
székhelyén, Seattle-ben tesztelik. Az Amazon Fresh a cég 2003-ban indított
élelmiszeripari specialításokat kínáló szolgáltatásának kiterjesztése, ezúttal
a helyi kis üzletek kínálatából választhatnának interneten a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >