Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot indított, amely a kereskedőket az élelmiszer-pazarlás csökkentésében és így a nyereség növelésében segíti.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az új rendszer automatizálja a lejárati dátumok meglehetősen drága és számos hiba forrásául szolgáló ellenőrzését, optimalizálva a készletkezelést és lehetővé téve, hogy a bolti dolgozók a nagyobb hozzáadott értéket képviselő feladatokra összpontosíthassanak.
A platform valós idejű adatokat elemez, és az eladások, valamint a raktárkészlet alapján javasol optimális árengedményeket. Egy kézi eszköz segítségével az üzletek alkalmazottai gyorsan azonosíthatják a közeli lejáratú termékeket, amelyeket kedvezménnyel értékesíthetnek vagy „meglepetéscsomagokba” rendezhetnek, csökkentve így az élelmiszer-hulladék jelentette jelentős költséget, mely a nettó árbevételnek akár a 2%-át is elérheti.
A rendszer közvetlenül kapcsolódik a Too Good To Go saját applikációjához, amelynek világszerte több mint 100 millió felhasználója van. A platformot olyan nagy kereskedelmi partnerek is alkalmazzák, mint a Carrefour, az Auchan, a SPAR, az ALDI és a Coop. //
Kapcsolódó cikkeink
27%-os árcsökkenéssel ünnepli 27 éves születésnapját a magyar Auchan
Az Auchan Magyarország májusban ünnepli 27. évfordulóját. Ez alkalomból négy…
Tovább olvasom >A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >