Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot indított, amely a kereskedőket az élelmiszer-pazarlás csökkentésében és így a nyereség növelésében segíti.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az új rendszer automatizálja a lejárati dátumok meglehetősen drága és számos hiba forrásául szolgáló ellenőrzését, optimalizálva a készletkezelést és lehetővé téve, hogy a bolti dolgozók a nagyobb hozzáadott értéket képviselő feladatokra összpontosíthassanak.
A platform valós idejű adatokat elemez, és az eladások, valamint a raktárkészlet alapján javasol optimális árengedményeket. Egy kézi eszköz segítségével az üzletek alkalmazottai gyorsan azonosíthatják a közeli lejáratú termékeket, amelyeket kedvezménnyel értékesíthetnek vagy „meglepetéscsomagokba” rendezhetnek, csökkentve így az élelmiszer-hulladék jelentette jelentős költséget, mely a nettó árbevételnek akár a 2%-át is elérheti.
A rendszer közvetlenül kapcsolódik a Too Good To Go saját applikációjához, amelynek világszerte több mint 100 millió felhasználója van. A platformot olyan nagy kereskedelmi partnerek is alkalmazzák, mint a Carrefour, az Auchan, a SPAR, az ALDI és a Coop. //
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre nagyobb a német fogyasztók hazai élelmiszerekbe vetett bizalma
A német fogyasztók 89%-a biztonságosnak vagy nagyon biztonságosnak tartja az…
Tovább olvasom >Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >