Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot indított, amely a kereskedőket az élelmiszer-pazarlás csökkentésében és így a nyereség növelésében segíti.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az új rendszer automatizálja a lejárati dátumok meglehetősen drága és számos hiba forrásául szolgáló ellenőrzését, optimalizálva a készletkezelést és lehetővé téve, hogy a bolti dolgozók a nagyobb hozzáadott értéket képviselő feladatokra összpontosíthassanak.
A platform valós idejű adatokat elemez, és az eladások, valamint a raktárkészlet alapján javasol optimális árengedményeket. Egy kézi eszköz segítségével az üzletek alkalmazottai gyorsan azonosíthatják a közeli lejáratú termékeket, amelyeket kedvezménnyel értékesíthetnek vagy „meglepetéscsomagokba” rendezhetnek, csökkentve így az élelmiszer-hulladék jelentette jelentős költséget, mely a nettó árbevételnek akár a 2%-át is elérheti.
A rendszer közvetlenül kapcsolódik a Too Good To Go saját applikációjához, amelynek világszerte több mint 100 millió felhasználója van. A platformot olyan nagy kereskedelmi partnerek is alkalmazzák, mint a Carrefour, az Auchan, a SPAR, az ALDI és a Coop. //
Kapcsolódó cikkeink
Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Deloitte: átalakítja a pénzügyi szektort a mesterséges intelligencia
Jelentős hatékonyságnövekedést és új üzleti lehetőségeket teremtve hoz gyökeres változásokat…
Tovább olvasom >Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >