Élelmiszerinnovációkért dolgozik a MATE és a PENNY
A Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) együttműködési megállapodást kötött a PENNY üzletlánccal, az élelmiszermérnöki szakos hallgatók nagyvállalati elvárásokra történő felkészítése és az oktatás fejlesztése vonatkozásában. Az együttműködés keretében a PENNY innovációs termékfejlesztési pályázatot is hirdet a MATE hallgatóinak, ahol a vállalat jövendőbeli termékpalettáját keresik.
A MATE Élelmiszertudományi és Technológiai Intézete mindig kiemelt figyelmet fordított az innovatív gondolkodásra és a tudományos eredmények gyakorlatban való alkalmazására, így több szabadalom és oltalom született már a falai között. Ugyanígy kiemelt szempont a tehetséges hallgatók támogatása és innovatív gondolkodásra ösztönzése is, melyet a PENNY ötletpályázata még tovább erősít majd.
Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid, a MATE stratégiai és fejlesztési rektorhelyettese kiemelte, az egyetem sokszínű portfóliójának egyik kiemelten fontos szelete az élelmiszermérnöki képzés. Ezért nagyon fontos, hogy Magyarország legnagyobb agrárirányultságú egyeteme és a legjelentősebb üzletláncok közé tartozó PENNY együttműködése segítse a kereskedelem felsőfokú szakember utánpótlását. Az egyetem a gyakorlati képzés segítése mellett gyümölcsöző kapcsolatokat remél a kutatás-fejlesztés és az innováció területén is. Közös cél, hogy a megállapodás a mindennapok közös munkájában váljon valóra.
Az együttműködés keretében a Penny szakmai gyakorlati helyet is biztosít a hallgatóknak, szakemberei pedig részt vesznek az élelmiszerkereskedelem specializáció oktatási és szakmai munkájában.
„Vállalatunk életében eddig is kiemelt szerepet kapott a gyakornoki program, hisz fontosnak tartjuk, hogy a hallgatók, a pályakezdők az alapoktól ismerhessék meg a PENNY működését és a projektekben aktívan szerepet vállalva tegyenek szert gyakorlati szakértelemre. A MATE-val történő együttműködésnek köszönhetően nem csak a gyakornokságon keresztül ismerkedhetnek meg a hallgatók cégünk működésével, hanem kollégáink az oktatási, szakmai munkából is kiveszik majd a részüket” – mondta Florian Jens Naegele, a PENNY magyarországi vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >