Elégedett kiállítók, elégedett látogatók
A felmérések szerint a kiállítók legfontosabb célkitűzései a Fruit Logistica kiállítással kapcsolatban a következők: cégbemutatás, üzletszerzés, kapcsolatépítés és megtartás. A felmérések alapján ezeket a célokat a kiállítás alatt teljes mértékben sikerült teljesíteni. 10 kiállítóból 9 értékelte részvételét kereskedelmi szempontból sikeresnek. Bár a szerződéskötés nem szerepelt a legfontosabb céljaik között, mégis 45 százalékuk nyert el új megrendeléseket a kiállítás alatt, közel 90 százalékuk pedig a kiállítás után számít új ügyfelekre.
A főleg döntéshozókból álló látogatók hasonlóan eredményes kiállításról számoltak be. A kapcsolatépítés mellett az új és kedvező szerződések megkötését emelték ki, mint sikertényezőt.
Kapcsolódó cikkeink
FRUIT LOGISTICA új dátummal és adaptált koncepcióval
A FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION-t 2021. május 18. és 20.…
Tovább olvasom >A Syngenta YOOM™ paradicsoma nyerte az idei Fruit Logistica Innovációs Nagydíját
A YOOM™ rendkívül innovatív paradicsomfajta, amely könnyen felismerhető különleges lila…
Tovább olvasom >Magazin: Piaci előny? Egyre nehezebb – Fruit Logistica 2019, Berlin
Egyre inkább odafigyelnek a kereskedők a friss gyümölcsre és zöldségre az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fékezett habzású a boltos munkaerőpiac
Az oltáshullámra várnak a boltosok is. A korlátozások és a…
Tovább olvasom >KSH: novemberben ismét gyorsulni kezdett a mezőgazdasági termelői árak emelkedése
A növénytermesztési és kertészeti termékek 15,5 százalékos drágulása, valamint az…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: 7537 milliárd forint érkezik a magyar vidék erősítésére
7537 milliárd forint érkezik a magyar vidék erősítésére, fejlesztésére a…
Tovább olvasom >