Elégedett kiállítók, elégedett látogatók
A felmérések szerint a kiállítók legfontosabb célkitűzései a Fruit Logistica kiállítással kapcsolatban a következők: cégbemutatás, üzletszerzés, kapcsolatépítés és megtartás. A felmérések alapján ezeket a célokat a kiállítás alatt teljes mértékben sikerült teljesíteni. 10 kiállítóból 9 értékelte részvételét kereskedelmi szempontból sikeresnek. Bár a szerződéskötés nem szerepelt a legfontosabb céljaik között, mégis 45 százalékuk nyert el új megrendeléseket a kiállítás alatt, közel 90 százalékuk pedig a kiállítás után számít új ügyfelekre.
A főleg döntéshozókból álló látogatók hasonlóan eredményes kiállításról számoltak be. A kapcsolatépítés mellett az új és kedvező szerződések megkötését emelték ki, mint sikertényezőt.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >