Elégedett kiállítók, elégedett látogatók
A felmérések szerint a kiállítók legfontosabb célkitűzései a Fruit Logistica kiállítással kapcsolatban a következők: cégbemutatás, üzletszerzés, kapcsolatépítés és megtartás. A felmérések alapján ezeket a célokat a kiállítás alatt teljes mértékben sikerült teljesíteni. 10 kiállítóból 9 értékelte részvételét kereskedelmi szempontból sikeresnek. Bár a szerződéskötés nem szerepelt a legfontosabb céljaik között, mégis 45 százalékuk nyert el új megrendeléseket a kiállítás alatt, közel 90 százalékuk pedig a kiállítás után számít új ügyfelekre.
A főleg döntéshozókból álló látogatók hasonlóan eredményes kiállításról számoltak be. A kapcsolatépítés mellett az új és kedvező szerződések megkötését emelték ki, mint sikertényezőt.
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Nem bolygatja meg a kézbesítési piacot az MPL-rendelet
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásait…
Tovább olvasom >Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >