Elégedett a Lidl lettországi piacra lépésével
A Lidl német diszkont áruházlánc elégedett lettországi tevékenységével, ahol 2021. október 7-én nagy érdeklődés közepette nyitotta meg első 15 üzletét. A német kiskereskedő piaci részesedése a balti országban – saját várakozásait is felülmúlva – tavaly csaknem 10% volt a NielsenIQ adatai szerint.
A diszkontlánc piacra lépésekor 200 millió eurós beruházást eszközölt, és csaknem 2000 új munkahelyet teremtett az országban. Mára a Lidl 23 üzletet üzemeltet az 1,9 millió lakosú Lettországban, és további hálózatbővítésre készül. A fővárosban, Rigában az év végéig legalább három új üzletet nyit.
Lettország volt a második olyan ország a Baltikumban, ahol a Lidl megjelent – 2016-ban Litvániában kezdett expanzióba, majd 2022 tavaszán Észtország következett.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább csökken a tejtermékek ára a Lidlben
A Lidl Magyarország ismét több mint 60 tejtermék fogyasztói árát…
Tovább olvasom >Német szupermarketek bojkottját kritizálták a spanyol epertermesztők
A spanyol epertermesztők szerdán bírálták azt a német fogyasztói kampányt,…
Tovább olvasom >Verhetetlen dobogósok – Megjelent az FMCG-piac 2022. évi kereskedelmi toplistája
Nem volt eseménytelen az elmúlt pár év sem a gazdaságban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még lehet jelentkezni a Menedzserszövetség mentorprogramjára!
A nagysikerű mentorprogramok a fiatal és a tapasztaltabb vállalatvezetők szakmai…
Tovább olvasom >Előzd meg a kiégést!
A Trade Marketing Klub nyári találkozója idén is kitekintő jellegű…
Tovább olvasom >OKSZ: Vezesse ki a Kormány az árstopot és szüntesse meg a kiskereskedelmi adót
Az Országos Kereskedelmi Szövetség tagvállalkozásai felháborodással értesültek arról, hogy a…
Tovább olvasom >