Elégedett a Lidl lettországi piacra lépésével
A Lidl német diszkont áruházlánc elégedett lettországi tevékenységével, ahol 2021. október 7-én nagy érdeklődés közepette nyitotta meg első 15 üzletét. A német kiskereskedő piaci részesedése a balti országban – saját várakozásait is felülmúlva – tavaly csaknem 10% volt a NielsenIQ adatai szerint.
A diszkontlánc piacra lépésekor 200 millió eurós beruházást eszközölt, és csaknem 2000 új munkahelyet teremtett az országban. Mára a Lidl 23 üzletet üzemeltet az 1,9 millió lakosú Lettországban, és további hálózatbővítésre készül. A fővárosban, Rigában az év végéig legalább három új üzletet nyit.
Lettország volt a második olyan ország a Baltikumban, ahol a Lidl megjelent – 2016-ban Litvániában kezdett expanzióba, majd 2022 tavaszán Észtország következett.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >