Eladta a PepsiCo részesedését a szerbiai Knjaz Miloš üdítőital-csoportban
A cseh Mattoni 1873 teljes körű ellenőrzést szerzett a szerbiai Knjaz Miloš felett.
A Mattoni 1873 cseh üdítőital-gyártó kizárólagos irányítást szerzett a szerbiai Knjaz Miloš felett, miután megvásárolta a PepsiCotól részesedését.
Eladta a PepsiCo a Knjaz Milošban lévő 46,43%-os részesedését a Mattoni 1873-nak egy mintegy 90 millió eurós (96,2 millió dollár) összegű tranzakció keretében – jelentette be közleményében a szerbiai vállalat.
A közép-szerbiai Aranđelovac városában található Knjaz Miloš a PepsiCo italokat forgalmazza Szerbiában és Montenegróban.
A Mattoni 1873 és a PepsiCo öt évvel ezelőtt közösen vásárolta meg a Knjaz Miloš-t a londoni székhelyű Mid Europa Partners magántőke-befektetési társaságtól, amely 2015-ben szerezte meg a Knjaz Miloš-t a szerbiai Danube Foods Group élelmiszergyártó felvásárlásának keretében.
A PepsiCo márkák, így a Pepsi, a 7Up és a Mirinda forgalmazása mellett a Knjaz Miloš portfoliójában megtalálható a névadó palackozott víz márka, a Tube üdítőitalok és a Gusto gyümölcslevek.
A Mattoni 1873 nyolc országban van jelen, 11 gyártóüzemet üzemeltet és 3400 alkalmazottat foglalkoztat. A vállalat a PepsiCo üdítőitalait is forgalmazza nyolc piacon, többek között a Cseh Köztársaságban, Ausztriában, Bulgáriában, Szerbiában és Montenegróban. A vállalat tulajdonában olyan ásványvízmárkák állnak, mint a Mattoni, a Magnesia és a Poděbradka, de a Mattoni 1873 forgalmazza a Granini gyümölcsleveket is.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >