Eladja néhány üzletét és disztribúciós központját a Carrefour Brazíliában
A Carrefour Brazíliában kizárólagos tárgyalásokat kezdett a Barzel Properties ingatlanbefektető és -kezelő társasággal a vállalat tulajdonában lévő öt disztribúciós központ és öt üzlet eladásáról.
A mintegy 240 millió euró összértékű üzlet összhangban van a csoport működési és pénzügyi hatékonyság maximalizálására irányuló stratégiájával az ingatlanvagyon folyamatos felülvizsgálatával.
Az ügylet keretében a Carrefour az eszközöket további ötéves futamidővel meghosszabbítható 20 éves futamidejű megállapodásokkal visszabérli, így biztosítva a működés folytonosságát – áll a vállalat közleményében.
Az ingatlanokhoz kapcsolódó bérleti költségek havi 1,9 millió eurót tesznek ki – tette hozzá a vállalat.
A Grupo Carrefour Brasil 2022 novemberében jelentette be, hogy az elkövetkező években fel kívánja gyorsítani hibrid nagykereskedelmének bővítését, miközben megvizsgálja ingatlanüzletágának leválasztását. Akkor a francia Carrefour SA kiskereskedelmi vállalat helyi egysége közölte, hogy az ingatlanüzletág esetleges kivonását egy kisebbségi részesedés stratégiai befektetőnek történő eladása követheti.
Az ügylet
A Carrefour a Barzelt több más piaci szereplő részvételével zajló ajánlattételi folyamat eredményeként választotta ki.
A brazíliai tranzakció a trösztellenes jóváhagyástól, a végleges megállapodások egyeztetésétől és más egyéb előfeltételek teljesülésétől függ – tette hozzá a Carrefour.
A Carrefour Brazil tárgyalásokat kezd a többi ajánlattevővel, amennyiben a Carrefour Brazil és a Barzel között megállapított kizárólagossági időszak a tranzakció lezárása nélkül lejár.
Kapcsolódó cikkeink
Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >