Eladja krakkói bevásárlóközpontját a TriGranit
Előzetes adásvételi megállapodást kötött a krakkói Bonarka City Center bevásárlóközpontra a TriGranit a Rockcastle ingatlanbefektetési vállalattal, a tranzakció pénzügyi zárása a következő hónapokban várható.
A TriGranit csütörtöki, az MTI-hez eljuttatott tájékoztatása szerint a 2009-ben megnyílt, 92 500 négyzetméter alapterületű Bonarka City Center egy 19 hektáros területen fekszik Krakkó Podgorze negyedében, amelyet a TriGranit a megvásárlást követően rekultivált.
A közlemény szerint a TriGranit által fejlesztett, üzemeltetett és tulajdonolt Bonarka City Center Lengyelország egyik legsikeresebb bevásárlóközpontja, látogatottsága folyamatosan nő.
A tranzakció pénzügyi részleteit a felek még nem kívánják nyilvánosságra hozni – közölték.
A TPG Real Estate tulajdonában lévő TriGranit elsősorban stratégiai elhelyezkedésű, első osztályú kereskedelmi egységekre és irodaépületekre koncentrál. Tevékenysége az ingatlanokkal kapcsolatos szolgáltatások teljes skáláját lefedi a beruházástól és felvásárlástól a fejlesztésen és építésen át az ingatlan- és eszközkezelésig. Két évtizedes működése alatt a TriGranit mintegy 50, városképet meghatározó projektet valósított meg hét közép- és kelet-európai országban, ezzel összesen egymillió négyzetméter bérbe adható területet hozott létre.
A Rockcastle elsődlegesen közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlan-befektetésekkel és nemzetközileg jegyzett ingatlanalapokkal foglalkozik. A johannesburgi és a mauritiusi tőzsdén jegyzett cég Varsóban található operatív központja elsősorban vagyongazdálkodási, fejlesztési és tranzakciós feladatokat lát el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Fokozza online jelenlétét az olasz Bennet üzletlánc
A változó vásárlói szokásoknak való jobb megfelelés érdekében kívánja növelni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >