Eladja az Ahold Delhaize USA a FreshDirectet a Getirnek
Az élelmiszer-kiskereskedelmi óriás közölte, hogy kivonul az élelmiszeripari e-kereskedelmi szolgáltatásból és omnichannel stratégiájára összpontosít.
Az Ahold Delhaize USA legutóbbi bejelentése szerint eladja FreshDirect online élelmiszerbolt szolgáltatását a Getir gyorsfutár cégnek. Az Ahold Delhaize vezetői ugyanis arra a következtetésre jutottak, hogy a vállalatnak fokozottabban kell összpontosítania mind az üzleten belüli, mind a digitális élményekre és a FreshDirect útjában áll annak, hogy a vállalat omnichannel kereskedőként piaci pozícióját megerősítse.
Az Ahold Delhaize közölte, hogy a New York-i régiót kiszolgáló e-kereskedelmi szolgáltatást megszünteti, hogy a vállalat szerint „legnagyobb növekedési potenciállal kecsegtető” omnichannelre összpontosítson.
A FreshDirect ügyfelei a közlemény szerint nem fognak fennakadást tapasztalni a vállalat Getirnek történő eladása következtében. Minden vásárló ugyanazoktól a kézbesítőktől kapja majd meg rendeléseit, és az olyan szolgáltatások, mint az előfizetéses FreshDirect DeliveryPass, továbbra is a megszokott módon fognak működni – jegyezte meg az Ahold Delhaize.
Míg az Ahold Delhaize a jövőjét omnichannel stratégiájára építi, amely fizikai boltokra is számít, a Getir kifejezetten a digitális térre összpontosít. A Getir FreshDirect felvásárlására vonatkozó tervei mégis változást jelentenek a törökországi székhelyű vállalat számára, amely ultrarövid futárcégként szerzett hírnevet, de most a hagyományosabb élelmiszer-házhozszállítási üzletág felé mozdul el, amely a másnapi kiszállítástól az expressz szállításig mindent kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >