Eladja az Ahold Delhaize USA a FreshDirectet a Getirnek
Az élelmiszer-kiskereskedelmi óriás közölte, hogy kivonul az élelmiszeripari e-kereskedelmi szolgáltatásból és omnichannel stratégiájára összpontosít.
Az Ahold Delhaize USA legutóbbi bejelentése szerint eladja FreshDirect online élelmiszerbolt szolgáltatását a Getir gyorsfutár cégnek. Az Ahold Delhaize vezetői ugyanis arra a következtetésre jutottak, hogy a vállalatnak fokozottabban kell összpontosítania mind az üzleten belüli, mind a digitális élményekre és a FreshDirect útjában áll annak, hogy a vállalat omnichannel kereskedőként piaci pozícióját megerősítse.
Az Ahold Delhaize közölte, hogy a New York-i régiót kiszolgáló e-kereskedelmi szolgáltatást megszünteti, hogy a vállalat szerint „legnagyobb növekedési potenciállal kecsegtető” omnichannelre összpontosítson.
A FreshDirect ügyfelei a közlemény szerint nem fognak fennakadást tapasztalni a vállalat Getirnek történő eladása következtében. Minden vásárló ugyanazoktól a kézbesítőktől kapja majd meg rendeléseit, és az olyan szolgáltatások, mint az előfizetéses FreshDirect DeliveryPass, továbbra is a megszokott módon fognak működni – jegyezte meg az Ahold Delhaize.
Míg az Ahold Delhaize a jövőjét omnichannel stratégiájára építi, amely fizikai boltokra is számít, a Getir kifejezetten a digitális térre összpontosít. A Getir FreshDirect felvásárlására vonatkozó tervei mégis változást jelentenek a törökországi székhelyű vállalat számára, amely ultrarövid futárcégként szerzett hírnevet, de most a hagyományosabb élelmiszer-házhozszállítási üzletág felé mozdul el, amely a másnapi kiszállítástól az expressz szállításig mindent kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >