Eladja az Ahold Delhaize USA a FreshDirectet a Getirnek
Az élelmiszer-kiskereskedelmi óriás közölte, hogy kivonul az élelmiszeripari e-kereskedelmi szolgáltatásból és omnichannel stratégiájára összpontosít.
Az Ahold Delhaize USA legutóbbi bejelentése szerint eladja FreshDirect online élelmiszerbolt szolgáltatását a Getir gyorsfutár cégnek. Az Ahold Delhaize vezetői ugyanis arra a következtetésre jutottak, hogy a vállalatnak fokozottabban kell összpontosítania mind az üzleten belüli, mind a digitális élményekre és a FreshDirect útjában áll annak, hogy a vállalat omnichannel kereskedőként piaci pozícióját megerősítse.
Az Ahold Delhaize közölte, hogy a New York-i régiót kiszolgáló e-kereskedelmi szolgáltatást megszünteti, hogy a vállalat szerint „legnagyobb növekedési potenciállal kecsegtető” omnichannelre összpontosítson.
A FreshDirect ügyfelei a közlemény szerint nem fognak fennakadást tapasztalni a vállalat Getirnek történő eladása következtében. Minden vásárló ugyanazoktól a kézbesítőktől kapja majd meg rendeléseit, és az olyan szolgáltatások, mint az előfizetéses FreshDirect DeliveryPass, továbbra is a megszokott módon fognak működni – jegyezte meg az Ahold Delhaize.
Míg az Ahold Delhaize a jövőjét omnichannel stratégiájára építi, amely fizikai boltokra is számít, a Getir kifejezetten a digitális térre összpontosít. A Getir FreshDirect felvásárlására vonatkozó tervei mégis változást jelentenek a törökországi székhelyű vállalat számára, amely ultrarövid futárcégként szerzett hírnevet, de most a hagyományosabb élelmiszer-házhozszállítási üzletág felé mozdul el, amely a másnapi kiszállítástól az expressz szállításig mindent kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >