Eladja az Ahold Delhaize USA a FreshDirectet a Getirnek
Az élelmiszer-kiskereskedelmi óriás közölte, hogy kivonul az élelmiszeripari e-kereskedelmi szolgáltatásból és omnichannel stratégiájára összpontosít.
Az Ahold Delhaize USA legutóbbi bejelentése szerint eladja FreshDirect online élelmiszerbolt szolgáltatását a Getir gyorsfutár cégnek. Az Ahold Delhaize vezetői ugyanis arra a következtetésre jutottak, hogy a vállalatnak fokozottabban kell összpontosítania mind az üzleten belüli, mind a digitális élményekre és a FreshDirect útjában áll annak, hogy a vállalat omnichannel kereskedőként piaci pozícióját megerősítse.
Az Ahold Delhaize közölte, hogy a New York-i régiót kiszolgáló e-kereskedelmi szolgáltatást megszünteti, hogy a vállalat szerint „legnagyobb növekedési potenciállal kecsegtető” omnichannelre összpontosítson.
A FreshDirect ügyfelei a közlemény szerint nem fognak fennakadást tapasztalni a vállalat Getirnek történő eladása következtében. Minden vásárló ugyanazoktól a kézbesítőktől kapja majd meg rendeléseit, és az olyan szolgáltatások, mint az előfizetéses FreshDirect DeliveryPass, továbbra is a megszokott módon fognak működni – jegyezte meg az Ahold Delhaize.
Míg az Ahold Delhaize a jövőjét omnichannel stratégiájára építi, amely fizikai boltokra is számít, a Getir kifejezetten a digitális térre összpontosít. A Getir FreshDirect felvásárlására vonatkozó tervei mégis változást jelentenek a törökországi székhelyű vállalat számára, amely ultrarövid futárcégként szerzett hírnevet, de most a hagyományosabb élelmiszer-házhozszállítási üzletág felé mozdul el, amely a másnapi kiszállítástól az expressz szállításig mindent kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >