Eladja a Dr. Scholl márkát a Bayer
A Bayer bejelentette, hogy megválik Dr. Scholl márkájától és azt az amerikai Yellow Wood Partners részére értékesíti, 585 millió dollárért – olvasható a portfolio.hu-n.
Az ikonikus lábápolási márka Észak-Amerikában 234 millió dolláros bevételt termelt tavaly és a bostoni székhellyel rendelkező Yellow Wood önálló cégbe szervezné a márkát, és további befektetésekkel serkentené annak növekedését és jövedelmezőségét.
A Dr. Scholl eladása része a Bayer vezérigazgatója által tavaly novemberben bejelentett széleskörű átalakításnak, amelynek keretében a cég racionalizálja működését a jövedelmezőség javítása és a Roundup gyomirtóval kapcsolatos jogi eljárásokat övező befektetői aggodalmak közepette.
A Bayer idén májusban értékesítette a Coppertone fényvédő márkáját a Beiersdorf számára, amit a német vegyipari cég 550 millió dollárért szerzett meg. A Reuters szerint a Bayer az állategészségügyi operációjától is megválhat, amelynek értéke az elemzők szerint 6-7 milliárd euró között lehet majd. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >Egymilliárd dollárt tervez befektetni a Coca-Cola Nigériában
A Coca-Cola bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben 1 milliárd…
Tovább olvasom >Egyesült Királyságbeli akvizícióval lép be a Bayer az eperpiacra
A brit NIAB epernemesítési programja lehetővé teszi a biotechnológiai óriás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >