Eladja a Dr. Scholl márkát a Bayer
A Bayer bejelentette, hogy megválik Dr. Scholl márkájától és azt az amerikai Yellow Wood Partners részére értékesíti, 585 millió dollárért – olvasható a portfolio.hu-n.
Az ikonikus lábápolási márka Észak-Amerikában 234 millió dolláros bevételt termelt tavaly és a bostoni székhellyel rendelkező Yellow Wood önálló cégbe szervezné a márkát, és további befektetésekkel serkentené annak növekedését és jövedelmezőségét.
A Dr. Scholl eladása része a Bayer vezérigazgatója által tavaly novemberben bejelentett széleskörű átalakításnak, amelynek keretében a cég racionalizálja működését a jövedelmezőség javítása és a Roundup gyomirtóval kapcsolatos jogi eljárásokat övező befektetői aggodalmak közepette.
A Bayer idén májusban értékesítette a Coppertone fényvédő márkáját a Beiersdorf számára, amit a német vegyipari cég 550 millió dollárért szerzett meg. A Reuters szerint a Bayer az állategészségügyi operációjától is megválhat, amelynek értéke az elemzők szerint 6-7 milliárd euró között lehet majd. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dollárt tervez befektetni a Coca-Cola Nigériában
A Coca-Cola bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben 1 milliárd…
Tovább olvasom >Egyesült Királyságbeli akvizícióval lép be a Bayer az eperpiacra
A brit NIAB epernemesítési programja lehetővé teszi a biotechnológiai óriás…
Tovább olvasom >A gabonakereskedő cég leállítja oroszországi beruházásait
Újabb nagy agrárcég jelentette be, hogy leállítja az oroszországi befektetéseit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új társtulajdonos–vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >