Eladja a Dr. Scholl márkát a Bayer
A Bayer bejelentette, hogy megválik Dr. Scholl márkájától és azt az amerikai Yellow Wood Partners részére értékesíti, 585 millió dollárért – olvasható a portfolio.hu-n.
Az ikonikus lábápolási márka Észak-Amerikában 234 millió dolláros bevételt termelt tavaly és a bostoni székhellyel rendelkező Yellow Wood önálló cégbe szervezné a márkát, és további befektetésekkel serkentené annak növekedését és jövedelmezőségét.
A Dr. Scholl eladása része a Bayer vezérigazgatója által tavaly novemberben bejelentett széleskörű átalakításnak, amelynek keretében a cég racionalizálja működését a jövedelmezőség javítása és a Roundup gyomirtóval kapcsolatos jogi eljárásokat övező befektetői aggodalmak közepette.
A Bayer idén májusban értékesítette a Coppertone fényvédő márkáját a Beiersdorf számára, amit a német vegyipari cég 550 millió dollárért szerzett meg. A Reuters szerint a Bayer az állategészségügyi operációjától is megválhat, amelynek értéke az elemzők szerint 6-7 milliárd euró között lehet majd. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Ez már tényleg bőrre megy!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egymilliárd dollárt tervez befektetni a Coca-Cola Nigériában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyesült Királyságbeli akvizícióval lép be a Bayer az eperpiacra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >