Eladja a Danone a Michel et Augustin kekszmárkát a Ferrerónak
Exkluzív tárgyalásokat folytat a Danone az olasz Ferrero édességgyártó csoporttal a Michel et Augustin francia kekszmárka eladásáról, mert az már nem illeszkedik a francia tejipari vállalat stratégiájába.
A Danone csak 2019-ben vásárolta meg a Michel et Augustint, három évvel azután, hogy kisebbségi részesedést szerzett a vállalatban. A francia márka leginkább édes és sós kekszeiről ismert, de desszerteket és italokat is forgalmaz.
„A Michel et Augustin egy nagyon kedvelt márka, de a Renew Danone stratégiánk keretében kívül esik a befektetési prioritásainkon” – mondta Jürgen Esser vezérigazgató-helyettes a Reutersnek.
A Danone most a márka CTH Investnek, az olasz családi tulajdonban lévő Ferrero belga holdingjának történő eladásával próbál megoldást találni. Az olyan ismert édességmárkák, mint a Nutella, a Kinder, a Delacre és a Tic Tac gyártója nem kívánt a tranzakció pénzügyi vetületeiről részleteket közölni.
Kapcsolódó cikkeink
Márkák lábnyoma – avagy mi a közös a Coca-Colában, a Kinderben és a Riskában?
Bár 2023-ban a gazdasági és politikai kihívások miatt nehezített pályán…
Tovább olvasom >A mogyoróbeszerzésbe invesztál a Ferrero az USA-ban
A Ferrero Csoport mogyoróra specializálódott részlege, a Ferrero Hazelnut Company…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >