Eladja a Danone a Michel et Augustin kekszmárkát a Ferrerónak
Exkluzív tárgyalásokat folytat a Danone az olasz Ferrero édességgyártó csoporttal a Michel et Augustin francia kekszmárka eladásáról, mert az már nem illeszkedik a francia tejipari vállalat stratégiájába.
A Danone csak 2019-ben vásárolta meg a Michel et Augustint, három évvel azután, hogy kisebbségi részesedést szerzett a vállalatban. A francia márka leginkább édes és sós kekszeiről ismert, de desszerteket és italokat is forgalmaz.
„A Michel et Augustin egy nagyon kedvelt márka, de a Renew Danone stratégiánk keretében kívül esik a befektetési prioritásainkon” – mondta Jürgen Esser vezérigazgató-helyettes a Reutersnek.
A Danone most a márka CTH Investnek, az olasz családi tulajdonban lévő Ferrero belga holdingjának történő eladásával próbál megoldást találni. Az olyan ismert édességmárkák, mint a Nutella, a Kinder, a Delacre és a Tic Tac gyártója nem kívánt a tranzakció pénzügyi vetületeiről részleteket közölni.
Kapcsolódó cikkeink
A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >