Eladja a Danone a Michel et Augustin kekszmárkát a Ferrerónak
Exkluzív tárgyalásokat folytat a Danone az olasz Ferrero édességgyártó csoporttal a Michel et Augustin francia kekszmárka eladásáról, mert az már nem illeszkedik a francia tejipari vállalat stratégiájába.
A Danone csak 2019-ben vásárolta meg a Michel et Augustint, három évvel azután, hogy kisebbségi részesedést szerzett a vállalatban. A francia márka leginkább édes és sós kekszeiről ismert, de desszerteket és italokat is forgalmaz.
„A Michel et Augustin egy nagyon kedvelt márka, de a Renew Danone stratégiánk keretében kívül esik a befektetési prioritásainkon” – mondta Jürgen Esser vezérigazgató-helyettes a Reutersnek.
A Danone most a márka CTH Investnek, az olasz családi tulajdonban lévő Ferrero belga holdingjának történő eladásával próbál megoldást találni. Az olyan ismert édességmárkák, mint a Nutella, a Kinder, a Delacre és a Tic Tac gyártója nem kívánt a tranzakció pénzügyi vetületeiről részleteket közölni.
Kapcsolódó cikkeink
Öt új termékkel bővíti kínálatát a Ferrero
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországon is bemutatkozik a Nutella Plant-Based
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lojalitás újratöltve – ki nyeri a hűségháborút 2025-ben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Művészek és rózsaszín kamionok hívják fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >