Eladja a Bertolli olivaolaj- és ecet divízióját az Unilever
A spanyol Grupo SOS 630 millió eurót fizet a Maya, Dante és San Giorgio olívabogyó és -olajmárkákért, valamint az olaszországi Inverunóban lévő gyárért.
A Bertolli oliva és
ecet-termékek értékesítéséből
tavaly csaknem 380 millió eurós bevételt
könyvelhetett el az Unilever.
A tranzakció, melyet az
illetékes hatóságoknak még jóvá
kell hagyniuk, várhatóan év végére
lezárul. Az adásvétel része annak a
tervnek, melynek értelmében az Unilever megválik
összes nem stratégiai termékétől.
A Bertolli margarinok, tésztaszószok
és fagyasztott termékek esetében a márkanév
az Unilevernél marad, ugyanis a vállalat úgy
látja világszerte növekszik az érdeklődés
a mediterrán ételek iránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics Beérkező levelek
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >