Eladja a Bertolli olivaolaj- és ecet divízióját az Unilever
A spanyol Grupo SOS 630 millió eurót fizet a Maya, Dante és San Giorgio olívabogyó és -olajmárkákért, valamint az olaszországi Inverunóban lévő gyárért.
A Bertolli oliva és
ecet-termékek értékesítéséből
tavaly csaknem 380 millió eurós bevételt
könyvelhetett el az Unilever.
A tranzakció, melyet az
illetékes hatóságoknak még jóvá
kell hagyniuk, várhatóan év végére
lezárul. Az adásvétel része annak a
tervnek, melynek értelmében az Unilever megválik
összes nem stratégiai termékétől.
A Bertolli margarinok, tésztaszószok
és fagyasztott termékek esetében a márkanév
az Unilevernél marad, ugyanis a vállalat úgy
látja világszerte növekszik az érdeklődés
a mediterrán ételek iránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >