Eladja a Bertolli olivaolaj- és ecet divízióját az Unilever
A spanyol Grupo SOS 630 millió eurót fizet a Maya, Dante és San Giorgio olívabogyó és -olajmárkákért, valamint az olaszországi Inverunóban lévő gyárért.
A Bertolli oliva és
ecet-termékek értékesítéséből
tavaly csaknem 380 millió eurós bevételt
könyvelhetett el az Unilever.
A tranzakció, melyet az
illetékes hatóságoknak még jóvá
kell hagyniuk, várhatóan év végére
lezárul. Az adásvétel része annak a
tervnek, melynek értelmében az Unilever megválik
összes nem stratégiai termékétől.
A Bertolli margarinok, tésztaszószok
és fagyasztott termékek esetében a márkanév
az Unilevernél marad, ugyanis a vállalat úgy
látja világszerte növekszik az érdeklődés
a mediterrán ételek iránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

