Eladásösztönzés magasabb szinten
Manapság minden marketing és trade marketing szakember számára kiemelt fontosságú feladat az értékesítés ösztönzés. Átfogó ösztönzési stratégiában kell gondolkodni, amely illeszkedik a stratégiai célokhoz, támogatja azokat, és lehetőség szerint azt is elősegíti, hogy a piaci versenytársaktól meg tudjuk magunkat különböztetni.
Ha értékesítés ösztönzésről beszélünk, akkor jellemzően a fogyasztói promóciókra gondol mindenki. Kevésbé látványos, de ugyanakkora jelentőséggel bír a viszonteladók ösztönzése értékesítési és egyéb stratégiai céljaink elérése érdekében.
Egyre nehezebb megtalálni azokat az eszközöket és módszereket, amellyel hatékonyan ösztönözhetjük az értékesítési folyamatban résztvevő külső partnereinket, viszonteladóinkat.
A legfontosabb kérdések egy ilyen program tervezésénél az alábbiak lehetnek:
- Hogyan növelhetném az értékesítési eredményeket?
- Milyen motivációs rendszert, mechanizmust hozzak létre?
- Hogyan kommunikáljak a célcsoportommal?
- Ki fogja menedzselni az ösztönző programot?
- Milyen ajándékot válasszak?
- Hogyan kontrolláljam a rendelkezésre álló költségkeretemet?
A Sodexo-tól nem egyszerűen ötletet kap az eladásösztönzéshez: a stratégiai tervezéstől kezdve a végső értékelésig segíti munkáját. Segít meghatározni az ösztönzési program mechanizmusát, üzleti, jogi és kommunikációs tanácsokat ad, menedzseli az ösztönzési programot, kommunikál a programban részt vevő partnerekkel, viszonteladókkal, ajándékkínálatot és logisztikai támogatást biztosít.
A Sodexo Jutalmazóna testre és márkára szabható online felületén keresztül pedig nem csupán a jutalmazás válik egyszerűvé, hanem a folyamatos monitorozásnak köszönhetően mindig naprakész elemzéssel szolgál a program sikeréről.
Ha testre szabható, motiváló és innovatív megoldást keres, a Sodexo megbízható és Európa-szerte már bizonyított rendszere a megoldás.
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >