Eladásösztönzés magasabb szinten
Manapság minden marketing és trade marketing szakember számára kiemelt fontosságú feladat az értékesítés ösztönzés. Átfogó ösztönzési stratégiában kell gondolkodni, amely illeszkedik a stratégiai célokhoz, támogatja azokat, és lehetőség szerint azt is elősegíti, hogy a piaci versenytársaktól meg tudjuk magunkat különböztetni.
Ha értékesítés ösztönzésről beszélünk, akkor jellemzően a fogyasztói promóciókra gondol mindenki. Kevésbé látványos, de ugyanakkora jelentőséggel bír a viszonteladók ösztönzése értékesítési és egyéb stratégiai céljaink elérése érdekében.
Egyre nehezebb megtalálni azokat az eszközöket és módszereket, amellyel hatékonyan ösztönözhetjük az értékesítési folyamatban résztvevő külső partnereinket, viszonteladóinkat.
A legfontosabb kérdések egy ilyen program tervezésénél az alábbiak lehetnek:
- Hogyan növelhetném az értékesítési eredményeket?
- Milyen motivációs rendszert, mechanizmust hozzak létre?
- Hogyan kommunikáljak a célcsoportommal?
- Ki fogja menedzselni az ösztönző programot?
- Milyen ajándékot válasszak?
- Hogyan kontrolláljam a rendelkezésre álló költségkeretemet?
A Sodexo-tól nem egyszerűen ötletet kap az eladásösztönzéshez: a stratégiai tervezéstől kezdve a végső értékelésig segíti munkáját. Segít meghatározni az ösztönzési program mechanizmusát, üzleti, jogi és kommunikációs tanácsokat ad, menedzseli az ösztönzési programot, kommunikál a programban részt vevő partnerekkel, viszonteladókkal, ajándékkínálatot és logisztikai támogatást biztosít.
A Sodexo Jutalmazóna testre és márkára szabható online felületén keresztül pedig nem csupán a jutalmazás válik egyszerűvé, hanem a folyamatos monitorozásnak köszönhetően mindig naprakész elemzéssel szolgál a program sikeréről.
Ha testre szabható, motiváló és innovatív megoldást keres, a Sodexo megbízható és Európa-szerte már bizonyított rendszere a megoldás.
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megugrott a FAO globális élelmiszerár indexe
Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: magasabb növekedési pályára állhat a gazdaság
Magasabb növekedési pályára állhat a magyar gazdaság 2025-től – mondta…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >