Eladásösztönzés magasabb szinten
Manapság minden marketing és trade marketing szakember számára kiemelt fontosságú feladat az értékesítés ösztönzés. Átfogó ösztönzési stratégiában kell gondolkodni, amely illeszkedik a stratégiai célokhoz, támogatja azokat, és lehetőség szerint azt is elősegíti, hogy a piaci versenytársaktól meg tudjuk magunkat különböztetni.
Ha értékesítés ösztönzésről beszélünk, akkor jellemzően a fogyasztói promóciókra gondol mindenki. Kevésbé látványos, de ugyanakkora jelentőséggel bír a viszonteladók ösztönzése értékesítési és egyéb stratégiai céljaink elérése érdekében.
Egyre nehezebb megtalálni azokat az eszközöket és módszereket, amellyel hatékonyan ösztönözhetjük az értékesítési folyamatban résztvevő külső partnereinket, viszonteladóinkat.
A legfontosabb kérdések egy ilyen program tervezésénél az alábbiak lehetnek:
- Hogyan növelhetném az értékesítési eredményeket?
- Milyen motivációs rendszert, mechanizmust hozzak létre?
- Hogyan kommunikáljak a célcsoportommal?
- Ki fogja menedzselni az ösztönző programot?
- Milyen ajándékot válasszak?
- Hogyan kontrolláljam a rendelkezésre álló költségkeretemet?
A Sodexo-tól nem egyszerűen ötletet kap az eladásösztönzéshez: a stratégiai tervezéstől kezdve a végső értékelésig segíti munkáját. Segít meghatározni az ösztönzési program mechanizmusát, üzleti, jogi és kommunikációs tanácsokat ad, menedzseli az ösztönzési programot, kommunikál a programban részt vevő partnerekkel, viszonteladókkal, ajándékkínálatot és logisztikai támogatást biztosít.
A Sodexo Jutalmazóna testre és márkára szabható online felületén keresztül pedig nem csupán a jutalmazás válik egyszerűvé, hanem a folyamatos monitorozásnak köszönhetően mindig naprakész elemzéssel szolgál a program sikeréről.
Ha testre szabható, motiváló és innovatív megoldást keres, a Sodexo megbízható és Európa-szerte már bizonyított rendszere a megoldás.
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >