Eladásösztönzés magasabb szinten

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 12. 03. 11:51

Manapság minden marketing és trade marketing szakember számára kiemelt fontosságú feladat az értékesítés ösztönzés. Átfogó ösztönzési stratégiában kell gondolkodni, amely illeszkedik a stratégiai célokhoz, támogatja azokat, és lehetőség szerint azt is elősegíti, hogy a piaci versenytársaktól meg tudjuk magunkat különböztetni.

Ha értékesítés ösztönzésről beszélünk, akkor jellemzően a fogyasztói promóciókra gondol mindenki. Kevésbé látványos, de ugyanakkora jelentőséggel bír a viszonteladók ösztönzése értékesítési és egyéb stratégiai céljaink elérése érdekében.

Egyre nehezebb megtalálni azokat az eszközöket és módszereket, amellyel hatékonyan ösztönözhetjük az értékesítési folyamatban résztvevő külső partnereinket, viszonteladóinkat.

A legfontosabb kérdések egy ilyen program tervezésénél az alábbiak lehetnek:

  • Hogyan növelhetném az értékesítési eredményeket?
  • Milyen motivációs rendszert, mechanizmust hozzak létre?
  • Hogyan kommunikáljak a célcsoportommal?
  • Ki fogja menedzselni az ösztönző programot?
  • Milyen ajándékot válasszak?
  • Hogyan kontrolláljam a rendelkezésre álló költségkeretemet?

A Sodexo-tól nem egyszerűen ötletet kap az eladásösztönzéshez: a stratégiai tervezéstől kezdve a végső értékelésig segíti munkáját. Segít meghatározni az ösztönzési program mechanizmusát, üzleti, jogi és kommunikációs tanácsokat ad, menedzseli az ösztönzési programot, kommunikál a programban részt vevő partnerekkel, viszonteladókkal, ajándékkínálatot és logisztikai támogatást biztosít.

A Sodexo Jutalmazóna testre és márkára szabható online felületén keresztül pedig nem csupán a jutalmazás válik egyszerűvé, hanem a folyamatos monitorozásnak köszönhetően mindig naprakész elemzéssel szolgál a program sikeréről.

Ha testre szabható, motiváló és innovatív megoldást keres, a Sodexo megbízható és Európa-szerte már bizonyított rendszere a megoldás.

www.osztonzomegoldasok.hu

(X)

Kapcsolódó cikkeink