Eladáshelyi reklámban nyerő az új formáció
POS Media Group néven egyesíti erőit az instore marketing két kiemelkedő cége az IMIGe és a Sales Activation Solutions Lts.
A holland tulajdonú, cseh,
magyar, szlovák és lengyel irodákat működtető IMIGe és az Egyesült Királyságban
instore és field marketing tevékenységet folytató Sales Activation Solutions
Lts. anyavállalatai POS Media Group néven egy új holdingot hoztak létre.
Jelenleg a cégcsoportnak hét
európai országban van exkluzív szerződéses megállapodása többek között olyan
kereskedelmi láncokkal, mint a Tesco, az Ahold, a Real, a Geant és a Makro, illetve
olyan töltőállomásokkal, mint például az OMV, a Conoco Jet, az Agip és a
Benzina. Az egyesülést követően számos új ország, új partner és új szolgáltatás
kerül a cég nemzetközi portfoliójába. A fúzióval a POS Holding az eladáshelyi
reklámozás területén az európai piac legnagyobb szereplőjévé vált és tervei
között szerepel, hogy értékpapírjaival megjelenjen a londoni értéktőzsdén is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >