Eladáshelyi reklámban nyerő az új formáció
POS Media Group néven egyesíti erőit az instore marketing két kiemelkedő cége az IMIGe és a Sales Activation Solutions Lts.
A holland tulajdonú, cseh,
magyar, szlovák és lengyel irodákat működtető IMIGe és az Egyesült Királyságban
instore és field marketing tevékenységet folytató Sales Activation Solutions
Lts. anyavállalatai POS Media Group néven egy új holdingot hoztak létre.
Jelenleg a cégcsoportnak hét
európai országban van exkluzív szerződéses megállapodása többek között olyan
kereskedelmi láncokkal, mint a Tesco, az Ahold, a Real, a Geant és a Makro, illetve
olyan töltőállomásokkal, mint például az OMV, a Conoco Jet, az Agip és a
Benzina. Az egyesülést követően számos új ország, új partner és új szolgáltatás
kerül a cég nemzetközi portfoliójába. A fúzióval a POS Holding az eladáshelyi
reklámozás területén az európai piac legnagyobb szereplőjévé vált és tervei
között szerepel, hogy értékpapírjaival megjelenjen a londoni értéktőzsdén is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >