Eladáshelyi reklámban nyerő az új formáció
POS Media Group néven egyesíti erőit az instore marketing két kiemelkedő cége az IMIGe és a Sales Activation Solutions Lts.
A holland tulajdonú, cseh,
magyar, szlovák és lengyel irodákat működtető IMIGe és az Egyesült Királyságban
instore és field marketing tevékenységet folytató Sales Activation Solutions
Lts. anyavállalatai POS Media Group néven egy új holdingot hoztak létre.
Jelenleg a cégcsoportnak hét
európai országban van exkluzív szerződéses megállapodása többek között olyan
kereskedelmi láncokkal, mint a Tesco, az Ahold, a Real, a Geant és a Makro, illetve
olyan töltőállomásokkal, mint például az OMV, a Conoco Jet, az Agip és a
Benzina. Az egyesülést követően számos új ország, új partner és új szolgáltatás
kerül a cég nemzetközi portfoliójába. A fúzióval a POS Holding az eladáshelyi
reklámozás területén az európai piac legnagyobb szereplőjévé vált és tervei
között szerepel, hogy értékpapírjaival megjelenjen a londoni értéktőzsdén is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három új felsővezetővel erősít a Dreher Sörgyárak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
