Ejtsd kísértésbe a nőt!
Egy tanulmány szerint a nők több mint kétszer annyi csokoládét fogyasztanak el, ha az asztalukon lévő csokoládé átlátszó csomagolásban van, mintha átlátszatlanban. Ugyanakkor a túlzott távolság csökkenti a fogyasztási kedvet: amikor az édesség 2 méternél távolabb volt elhelyezve a kísérleti alanytól, a fogyasztás mértéke csökkent. A „kísértés faktor” mérésekor szintén megfigyelték, hogy a kísérletben résztvevő nők rendre alulbecsülték saját fogyasztásukat, amikor a közelükből csemegéztek, székükből felkelve elvéve az édességet viszont, több fogyasztásra emlékeztek, mint amilyen az valóban volt. Tanulság? Otthon rakja el előlük a csokoládét a férjük, de a vendéglátósnak érdemes egyenesen meg is mutatnia a desszertet a női vendégnek!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >