Ejtsd kísértésbe a nőt!
Egy tanulmány szerint a nők több mint kétszer annyi csokoládét fogyasztanak el, ha az asztalukon lévő csokoládé átlátszó csomagolásban van, mintha átlátszatlanban. Ugyanakkor a túlzott távolság csökkenti a fogyasztási kedvet: amikor az édesség 2 méternél távolabb volt elhelyezve a kísérleti alanytól, a fogyasztás mértéke csökkent. A „kísértés faktor” mérésekor szintén megfigyelték, hogy a kísérletben résztvevő nők rendre alulbecsülték saját fogyasztásukat, amikor a közelükből csemegéztek, székükből felkelve elvéve az édességet viszont, több fogyasztásra emlékeztek, mint amilyen az valóban volt. Tanulság? Otthon rakja el előlük a csokoládét a férjük, de a vendéglátósnak érdemes egyenesen meg is mutatnia a desszertet a női vendégnek!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A világ legjobb gasztronómiai városai 2025-ben – New Orleans a csúcson
A Time Out magazin több ezer helyi lakos bevonásával állította…
Tovább olvasom >A Gundel technikum (a korábbi Ecseri szakközépiskola) volt diákjait várja a Gundel Alumni Közösségbe
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >Méréstolmács jigger – A nap képe
Amatőr mixer olvasó, készíts tökéletesen arányos koktélokat a Viski rozsdamentes…
Tovább olvasom >