Ejtsd kísértésbe a nőt!
Egy tanulmány szerint a nők több mint kétszer annyi csokoládét fogyasztanak el, ha az asztalukon lévő csokoládé átlátszó csomagolásban van, mintha átlátszatlanban. Ugyanakkor a túlzott távolság csökkenti a fogyasztási kedvet: amikor az édesség 2 méternél távolabb volt elhelyezve a kísérleti alanytól, a fogyasztás mértéke csökkent. A „kísértés faktor” mérésekor szintén megfigyelték, hogy a kísérletben résztvevő nők rendre alulbecsülték saját fogyasztásukat, amikor a közelükből csemegéztek, székükből felkelve elvéve az édességet viszont, több fogyasztásra emlékeztek, mint amilyen az valóban volt. Tanulság? Otthon rakja el előlük a csokoládét a férjük, de a vendéglátósnak érdemes egyenesen meg is mutatnia a desszertet a női vendégnek!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Hotel Petit Bois Füred szálloda fejlesztője nyerte az idei ingatlanfejlesztési nívódíjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai innovációk és összefogás a vendéglátó-oktatásért – sikerrel zárult a VSZOE országos szakmai napja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dzseki, mint mértékegység – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

