Eipl Vilmos lett a Coca-Cola connection menedzsere
Márciustól a Coca-Cola Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős regionális connection menedzsereként folytatja pályáját Eipl Vilmos. A médiaszakember az elmúlt öt évben a Dentsu Aegis Network innovatív ügynöksége, a Vizeum ügyvezetője volt, összesen több mint egy évtizedet töltött a csoportnál. A dunaharaszti marketingcsapat tagjaként fő feladata a magyar, cseh és szlovák piac médiatervezési-vásárlási és marketingkommunikációs tevékenységének irányítása, szoros együttműködésben a brand marketing és a közösségimédia-csapattal. A pozícióban Mérő Ádámot váltotta, akit a teljes közép-kelet-európai régió connection menedzserévé neveztek ki.
„Furcsa helyzetben vagyunk, mert a regionális, sőt, az atlantai globális csapatba is rendszeresen csábítanak el kollégákat a magyarországi Coca-Cola leányvállalattól. Ez egyrészt azt bizonyítja, hogy hagyományosan remek szakembereket választunk, és eredményesen támogatjuk a fejlődésüket, ugyanakkor azt is szükségessé teszi, hogy folyamatosan új munkatársakat keressünk. Eipl Vilmos személyében a magyar piac egyik legtapasztaltabb médiaszakembere csatlakozott a csapatunkhoz” – mondta Kerekes Péter, a Coca-Cola Szolgáltató Kft. ügyvezetője.
Eipl Vilmos pályáját a Geomédia Kiadónál kezdte újságíróként, majd 2004-től a Mindshare media investment managere volt. 2007-ben csatlakozott a Carathoz szenior médiatervezőként, 2010-ben account directorrá nevezték ki. 2012-ben a Dentsu Aegis Network innovatív kommunikációs stratégiával és médiatervezéssel foglalkozó ügynökségéhez, a Vizeumhoz igazolt, ahol 2015-ben ügyvezetővé nevezték ki.
„Örömmel csatlakoztam a világ egyik legismertebb márkájának csapatához. Bízom benne, hogy 15 évnyi marketingkommunikációs, média és digitális területeken szerzett tapasztalatommal hozzá fogok járulni a vállalat további sikereihez, folytatva Ádám munkáját. Az FMCG szektor és a több országot átfogó komplex kampányok koordinálása nem új számomra, de a Coca-Colánál betöltött pozícióm biztosan hoz új kihívásokat – amelyekre készen is állok” – mondta Eipl Vilmos.
„Regionális kinevezésemet követően gondoskodni akartam róla, hogy tapasztalt, a trendeket követő, sőt, diktáló utódot találjunk a magyar, szlovák és cseh piacokra” – mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola közép- és kelet-európai regionális connection menedzsere. „Vilmost jó ideje ismerem, már a Mindshare-nél is volt alkalmunk együtt dolgozni. Nagy tapasztalattal rendelkezik úgy a médiatervezésben, mint vezetőként. Meggyőződésem, hogy a Coca-Cola regionális connection menedzsereként folytatja azt az újító munkát, ami a márkára és a vállalatra jellemző.”
Mérő Ádám 2019 decembere óta a Coca-Cola CEE Business Unit connection menedzsere, Eipl Vilmos kinevezéséig párhuzamosan látta el előző és új feladatkörét. A Coca-Cola vállalathoz 2017-ben csatlakozott, előtte másfél évtizedet töltött a Mindshare-nél.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >