Ehhez a kommunikációhoz még hozzá kell szokni
A digitalizáció térnyerésével a mesterséges intelligencia a kiskereskedelemben is egyre nagyobb szerepet kap. A fogyasztói élmény és az értékesítéstámogatás területén ma már számos, mesterségesintelligencia-alapú alkalmazás létezik, és a folyamatosan zajló fejlesztések mind újabb és újabb eszközökkel rukkolnak elő. Az egyik ilyen, egyre elterjedtebb forma a chatbot, amellyel kapcsolatban egyelőre nincs teljes összhang a vállalatok és a fogyasztók között. A PointSource 1000 egyesült államokbeli fogyasztó megkérdezésével készített kutatásából kiderül, hogy míg a cégek örömmel alkalmazzák a legújabb kommunikációs formát a fogyasztókkal való szorosabb és személyesebb kapcsolattartásra, addig a fogyasztók erre még nem teljesen állnak készen. A tanulmány eredménye szerint a vásárlók 54%-a inkább élő, valós személlyel kommunikálna az ügyfélszolgálatokon. A Retail Customer Experience a tanulmányból kiemeli, hogy míg a chatbotok nagyobb fogyasztói elfogadásához még további edukáció szükséges, maga a mesterséges intelligencia értékesítésben való jelenléte növeli a vásárlási hajlandóságot. A felmérés szerint a fogyasztók 49%-a hajlandó gyakrabban vásárolni, 34%-uk pedig több pénzt költeni ott, ahol mesterséges intelligencia is része az értékesítési folyamatnak. //
Kapcsolódó cikkeink
Tőzsdére készül a német DeepL mesterséges intelligencia startup
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GKI: tudáshiány és szkepticizmus fékezi az AI munkahelyi terjedését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tojás mínusz tyúk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Értéknövelő újrahasznosítással készült élelmiszereknek indít új kategóriát a Kifli.hu anyavállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >