Egzotikus kávékülönlegességek érkeztek a Fresh Cornerekbe
Egy classic (saját receptúra szerint készült egyedi ötvözet) és egy single origin (termőterület szerint szelektált) kávéspecialitással bővül hazánk és a térség egyik legnagyobb üzletláncának, a Fresh Cornereknek a kínálata. Az autentikus termőhelyeken termesztett, de Magyarországon pörkölt kávékülönlegességeket fokozatosan, a régió további országaiban is bevezeti majd a MOL.
Hat környező országból több mint kétezer vásárlót vont be a vállalat azoknak az új kávéspecialitásoknak a tesztelésébe, amelyek hamarosan a Fresh Cornerek itallapjait gazdagítják. Közép-Európa legnagyobb kávézólánca – amelynek idehaza 285 töltőállomáson, illetve két különálló üzletben összesen 287 egysége működik – a folyamatos bővülés mellett a szolgáltatások fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektet. Utóbbiban pedig a legmeghatározóbbak a vevőktől érkező igények és visszajelzések: a MOL célja a mostani fejlesztésekkel is az, hogy olyan friss és dinamikus karakterű kávékülönlegességeket tegyen a vásárlók asztalára, amelyek a lehető legnagyobb mértékben illeszkednek a helyi fogyasztók ízlésvilágához.
A MOL töltőállomás-hálózata már régóta több egy szimpla benzinkút-láncnál: kiemelten figyelnek arra, hogy az egyre sokszínűbb gasztronómiai élményekkel a betérő vendégeknek változatos feltöltődési és felfrissülési lehetőséget biztosítsanak. Immár a régió 10 országában vannak jelen összesen több mint 2000 töltőállomással – 10 milliós visszatérő ügyfélkört kiszolgálva. A Fresh Corner már ma is a térség egyik legnagyobb üzlethálózata, a MOL Shape Tomorrow 2030+ stratégiájából adódóan pedig a fejlődés – mind a lefedettséget, mind a kínálat tartalmát, a termék- és szolgáltatásválasztékot tekintve – a jövőben is folytatódik.
A hazai Fresh Cornerekben az elmúlt egy évben több mint 11 millió adag kávét értékesítettek – ez percenként átlagosan 21 csésze kávét jelent.
„Figyelünk az ügyfeleinkre: tudjuk, hogy milyen az ízlésük, mire vágynak, és a kínálat változtatásával kiszolgáljuk az elvárásaikat. Ennek a szemléletnek köszönhető a folyamatos forgalomnövekedés. A terveink szerint 2023 végére 70%-os lefedettséggel, azaz több mint 300 Fresh Cornerrel leszünk jelen az országban”
– hangsúlyozta dr. Orosz András, a MOL Magyarország Kiskereskedelem igazgatója. A cél az úton lévők első számú kávézási desztinációjává válni, amit a Fresh Cornerek kialakítása, illetve átépítése, a teraszokkal, kiülőkkel, napvitorlákkal kiegészült építészeti kialakítása is támogat.
A fenti célrendszerbe illeszkedik az új kávékínálat megteremtése is. A széles körű tesztelés során kiderült, hogy a vásárlók elsősorban a kakaós, csokis, pörkölt mogyorós és karamellás ízeket kedvelik. Az igényekre válaszul megszületett egy classic (saját receptúra szerint készült egyedi ötvözet) és egy single origin (termőterület szerint szelektált) kávéspecialitás – mindkettőre jellemző az autentikus termőhelyekről származó alapanyag és a magyarországi pörkölés. Az előbbi az arabica testes aromájának és a robusta gazdag ízeinek fúziójából született, Dél-Amerika, Afrika és Ázsia hangulatát egyszerre hordozó arabica-robusta ötvözet, az utóbbi pedig egy Brazíliából származó, lágyabb ízvilágú, 100%-ban brazil arabica.
Brazília a világ legnagyobb kávétermelője – a brazil single origin kávé elkészítéséhez gondosan szüretelt, majd szelektált, száraz feldolgozási módszerrel előkészített arabica kávécseresznyét használnak. Az ebből kinyert kávébabot frissen, közepes szintre pörkölik, hogy ízvilágában megjelenjen az édes tejcsokoládé, a frissen pörkölt mandula, a marcipán és a vajkaramella is. A MOL Fresh Cornerek új kávéit a polgárdi Roastar manufaktúrában pörkölik az üzem Head of Coffee-ja, Nagy-Bertók Anita irányításával, aki egyben a World Coffee Events minősített kóstolóbírája és szakértője is. A hazai pörkölés garancia a frissességre: a kávé nem pihen hosszú hónapokat silókban a pörkölés után, hanem a csomagolást követően máris útnak indul a MOL hazai és régióbeli kávézóiba. A két újdonság ugyanis nem csak Magyarországot hódítja meg, hanem a regionális piacokat is, elsőként Csehországot, Szlovákiát és Romániát.
„Arra számítunk, hogy a két új kávékülönlegesség tovább növeli a Fresh Corner kávézók ismertségét és népszerűségét országos és regionális szinten is. Az a tapasztalatunk, hogy a fogyasztók a vásárlói döntéseik során nem csak helyet, de ízt és minőséget is választanak – olyan kávékat alkottunk, amelyek egyre több vendég számára szolgálnak nyomós érvként a Fresh Cornerek mellett”
– fogalmazott dr. Orosz András, a MOL Magyarország Kiskereskedelem igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Fény derült a zserbó titkára – ünnepi hagyomány újragondolva
Hagyomány és innováció találkozása az ünnepi asztalon: a MOL és…
Tovább olvasom >Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >